2010. november 20., szombat

A zene vonzásában.4.rész

Mimi szemszoge:
Vacsora utan:
Kinos csendben ultunk, en zenet hallgattam,Gergo engem nezett.Felalltam es odaultem Gergohoz.
5perc csend utan megszolaltam:
-Drukkolok Mikinek es Aliznak.
-Jah, enis, de most ne errol beszeljunk, majd akkor beszeljunk rola ha hazajott Aliz.
-Ok, de akkor mirol beszeljunk?-kerdeztem.
-Kettonkrol-mondta Gergo.
Abban a pillanatban azt hittem leesek a szekrol.Meg vissza is kerdeztem:
-Kettonkrol?
-Igen, miert ilyen furcsa?-kerdezte Gergo.
-Nem furcsa, csak azt hittem h nem jol hallottam amit mondtal-mondtam neki.
-De igen, tudod en szee...-mondta Gergo, amikor Csaba es Edit berontottak a szobaba, nagyon vidaman.
-Mi a helyzet fiatalok, csak nem megzavartunk titeket valamiben?-kerdezte Csaba
-Hat ami azt illeti de , igen-mondta Gergo.
-Upsz akkor gyere az en szobamba!-mondta Edit.
-Huuu itt mar komoly a helyzet-mondtam Gergonek, aki elmosolyodott.
-Haho mi is ittvagyunk meg-mondta Csaba szorakozottan.
-Mivan Csabika, nagyon keszultok valamire- mondta Gergo rohogve, de aztan mindenki rohogott.
-AAAA nem csak atjottem beszelgetni- mondta Csabika(Gergo szerint:p).
-Aha persze-mondtuk egyszerre Gergovel,amikor szinten nagy zajjal berohantak a hazba Fanni es Tomi.
-Na mizu errefele?-kerdezte Tomi.
-Itt a masik szerelmes par, mar csak minket nem hagynak beszelgetni-mondta Gergo.Amire Csabiek rohogni kezdtek.
-Na mi megyunk-mondta Csaba, es ram kacsintott.Kitalaltunk 1 jatekot  6an, hogy 4en kivalasztanak 1 szamot, es a masik 2
el kell enekelje es ha nem tudja , akkor a le kell egymast vetkoztetni.Ekkor toppant be Miki es Aliz, es ok is  beszaltak a jatekba.Persze ez az egesz otlet a Csabi fejebol szarmazik, hat ki masebol?:P.Aliz volt Mikivel, en Gergovel, Csaba Edittel,Tomi pedig Fannival.Elkezdtunk jatszani es mi voltunk az elsok, Csaba az az orult 1 olyan szamot talalt, h fogalmam sincs rola hogy  hogy  kell eloadni. Erre megszolalt a zene h enekeljunk, de mi csak halandzsaztunk, erre Csaba lealitotta a zenet, es azt mondta:
-Na fiatalok, hamar amit megbeszeltunk-vigyorgott Csaba.
-Megszolalt 1 zene,es kozben Gergo kezte levenni rolam a polot, en meg rola, es Gergo megcsokolt mindenki elott.Kozben Tomi felvett videora.
Es ezt Csabika nem hagyta szo nelkul:
-Heeeey , errol nem volt szo-mondta vigyorogva
-Erre elpirultunk mind2en.Gergo a fulembe sugta h ezt majd kesobb folytatjuk. Olyan cukii:X. Hamar megint tereltem a temat:
-Na most kijon?-kerdeztem
-Miki es Aliz-mondta Csaba
Es persze Csaba megint 1 olyan szamot valasztott amit meg o se ismer:P. Alizeknak ugyanazt kellett csinalni mint nekunk:

Aliz szemszoge:

Csaba olyan zenet valasztott hogy meg azt sem tudtam megallapitani hogy milyen nyelven van nemhogy eloadni.
-Miki ez milyen nyelven van?-kerdeztem
-Nemtudom,azthiszem Japanul.-mondta vigyorogva Miki
-Nanee,komoly Japanul?:O -csodalkoztam el
-Igen.-mondta nevetve
-Nananana enekeljetek!-mondta Csaba
-De nem ismerjuk a zeneeet,okoskaaa!-mondtam
-Jolvan,vetkozes 1-2-3 most.-mondta Csaba
Tomi mar elkezte kesziteni a telefont h videozzon ,de hozzavagtam a parnat es a telefonja kiesett a kezebol.
-kezd mar el vetkoztetni!-mondta Gergo
Mivel nemvolt tobb kisparna a kozelben szinte "leteptem" Mikirol a polojat es hozzavagtam Gergohoz.
-Alizon meg mindig rajta van a polo,Miki szedd mar le rola!-biztatta Csabi es Tomi
-Jolvan,naa.-mondta Miki majd kozelebb lepett es lassan elkezdte lefele huzni a polmat.A hideg razott az erintesetol,foleg mikor a hideg kezevel megfogta a hatam,akkor kicsit az oldalaba csiptem,o meg atkarolta a derekam.Majdnem engedtunk a csabitasnak amkior Mimi,Edit es Fanni kohogni kezdtek.Miki gyorsan lerantotta a polot rolam es minel tavolabb ultunk egymastol.
-Fiuk nemvagytok ehesek?-kerdezte Edit
-en mar igeen ,gyertek csajok csinaljunk szendvicset.-mondtam es Editekkel a konyha fele indultunk
-Jajj kosszi hogy visszahoztatok a foldre,nemis tudom mi lett volna ha helyben elkezdunk csokolozni.-mondtam
-Aliz latszik rajtatok hogy tettszetek egymasnak.-mondta Fanni
-Mimi mi is volt ez a csook?-kerdeztem mosolyogva
-Nekem nagyon bejon a Gergo -mondta Mimi
-hat igen,szerintem erre mind rajottunk.-mondta vigyorogva Edit
-Halgass Csabikaa.-mondta Mimi kacagva Editnek aki egybol elhalgatott.
-Es mit is sugott a fuledbe Gergo?-kerdeztem
-Azt hogy este folytatjuk.-mondta Mimi es olyan piros lett mint a kezeben levo paradicsom.
A szendvics melle meg vittunk epret,olvasztott csokit,tejszinhabot es ananaszkarikakat.
-Csajook,nagyon rosszak vagyrok ,csupa vagyfokozo kajakat raktok elenk!-mondta Gergo
-Gergo neked mindig ilyen kajan gondolataid vannak!-mondta Mimi
-Nemis igaz!-tiltakozott Gergo
-Nah most jon Fanni eeeeees Tomiiii!-mondta Csaba
......

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése