2010. december 13., hétfő

A zene vonzásában.15.rész

Mimi szemszoge:
Edit kezeben mikor meglattuk a forocsokit szinte lerohantuk.
-Asszooooony imadlaaaaaaaak!!!-mondta Csapi majd megcsokolta Editet
De ekkor jott Tibi.
-Sziasztok!!Had csokolgassalak meg titeket kis prunyokek!-mondta nekunk Tibi
-Nyugoggya le szippantos mert ugy beled rugok hogy szijjel megy az a kopasz fejed!!-mondta Gergo Tibinek.
-Csak nem fóró csoki?-kerdezte szippantos
-de,nah takarodjal elfele!!-mondta Miki
-heeey!!en vagyok a Csok kiraly!!!!Velem igy nem beszelsz !!-mondta Tibi
-jajajjj Csapii vetelytarsad akadt!-mondta Tomika
-Mi az hogy vetelytars hmm?Engem ez nem fog lesopormi!!En tokeletes vagyok PaP Tibor a Csokkiraly-mondta Tibi
-Ajajajjj be ne brunyajak mar!-mondta Csapi .A brunyalasrol jut eszembe hogy alsz a hashajtokkal?-kerdezte Csapii
-Haat meg csikorog  egyszer-ketszer,aggyatok maa Pop Tibi csok kiralynak 1 kis foro csokit-mondta nekem Tibi
-na huzd el a beled mert elrugom a bokad!!-mondta Gergo
-Egy Csok kiralyal te igy nem beszelsz!!-mondta Tibi
-Pofad lapos mert belelepek!-mondta Gergo
Mikor Tibi elhuzott megjelent Veca ......
-Nesze, jon a masik brunyalos-mondta Csapi, erre elkezdtunk rohogni
-Mivan csak nem neked is forocsoki kellenee?-kerdezte Fanni
-Hat de, eltalaltad, mar ereztem a szagat-mondta Veca
-Ennek nem szaga van hanem illata-mondta Fanni
-Nem mind1?-kerdezte Veca
-Nem, mert nem mind1 h fing  vagy parfum-mondta Fanni, amire mar szakadtunk a rohogestol.
-Na jolvan huzzal el, mert ugyse kapol-mondta Csapi
-Jolvan na-mondta , majd odament Gergohoz, es megakarta csokolni.
-Addig huzzal mig nem kapsz 1 orrost, en Mimit szeretem,  huzzal innen-mondta Gergo idegesen.Meg is konnybultem, mert 1 kicsit feltekeny voltam.Gergo odajott hozzam, atolelt, es megcsokolt.
Aztan Veca odament Csapihoz is. Erre Edit raontotte a forocsokijat.
-AAA, most latod mit muveltel?-mondta Veca
-Jajjj bocs, nem volt direkt-mondta Edit, "annyira".Aztan Veca odament Mikihez is:
-Miki szivem legalabb te megertel ugye?-kerdezte Veca
-Na huzzal innen-mondta Miki.Aliz mar kicsit feltekeny volt.
-Joolvan na-mondta Veca
-Na haggyal-mondta Tomi mikor kozeledett fele.
-Na jolvan akkor megyek-mondta Veca, es amikor elment kiderult h Tibi eddig figyelt minket.
-Hogy lehettek ilyenek, karba ment a jo fóró csoki-mondta es szinte mar bogott.
- Tibi te meg lemaradtal Pitagorasz tetelenel-mondta neki Csapi
Aliz szemszoge:
-Na takarogyal innen-mondtam Tibinek aki elment, es aztan bementunk a szobaba, es Csapi kitalalt 1 jatekot.
-Nah Csapii mifele orultseget talaltal ki mar megint?-kerdeztem
-Sogi most megsertettel,asszony mondt meg hogy belegazolt a lelkembe.-mondta Csapii Editnek
-Mi ? Mirol van szo?-kerdezte Edit
-Asszony "Nem figyelsz mar ram:(("-mondta Csapii musirassal
-Nee ,a musirasban a keresztes Ildiko a bajnok ,ne vedd el tore a koronat.-mondta Fanni kacagva
-Nah vegre elmonhatom a jatekot?-kerdezte Csapi
-Persze,szegenykem minig beledfojtottak a szot.-mondta Mimi
-Asszony az elso gyerek neve Mimi lessz!-jelentette ki Csapii
-Mivan? :O en az elso gyereknel elvesztettem a fonalat.-mondta Edit
-Mimi megsajnalt,majd az elso gyereket Miminek fogjuk hivni .-mondta Csapii
-jo ,de mi a jatek?-kerdezte Edit
-hocsataa!-mondta Csapii es mar indultunk is kifele
-Nah ugye mijen jo otlet es nem hulyeseg sogi?-mondta nekem Csapii
-jo nem hulyeseg ,de ne fiuk a lanyok ellen legyunk,ugy nemjo.-mondtam
-oke akkor sorsoljunk hogy ki kivel legyen.-mondta Miki
Csapatok:Alcsa(Aliz&Csapii)
         Mimik(Mimi&Miki)
         Editom(Edit&Tomi)
         Fannger(Fanni&Gergo)
osszevissza hajigaltuk egymast,meg engem is hajigalt Csapi.
A vegen ugy elfaradtunk hogy szinte negykezlab mentunk vissza.
-nah ki csenget mar?-kerdezte MImi
-nemtudom,remelem hogy a pizzafutar.-mondtam
-rendeltetek Pizzat?-kerdezte Miki
-nem neked montam hogy rendelj Mikii?-kerdeztem
-jah de!elfelejtettem.-mondta Miki,majd megalt mert belepett Veca
-Mikii,hahhoo!Fold hivja Mikiit!-lobaltam meg Miki szeme elott a kezem aki minig Vecat nezte
Veca meg Mikit,ugy csinaltak mINT a  filmekben.
Mimi es en bemendtunk a konyuhaba es hoztunk 2 pohar vizt es az 1iket Miki a masikat pedig Veca nyaka koze ontotem.Ekkor Miki ....
Mimi szemszoge:
Miki feleszmelt h mit is csinal, es azt mondta Aliznak h kesobb elmond neki mindent.
Veca elhuzta a csikot, miutan Aliz leontotte, es megint rafagyott a viz kinn.Este 1-ig beszelgettunk aztan mindenki bement:
-Szivem, most tudod mi lesz!- mondta Gergo nekem.
-Nem, nemtom, mert mi lesz?-kerdeztem Gergot
-Kmkmkmk(kohoges)!-mondta Gergo
-Ugyanaz ami nallunk-mondta Csapi, es mar be is huzta Editet a szobaba.
-Jaaaah, ertem-mondtam Gergonek, aki nagyon kajanul vigyorgott, aztan behuzott a szobaba.Fanni es Tomi es bementek es ok is ugyanazt csinaltak:p.
Amikor bementunk Gergo szobajaba ezt mondta, nem is mondta inkabb csokolt, es lefekudtem vele.Nagyon jo ejszaka volt.
Es nem csak nekunk, mert Csapi hangja athallatszott.
Reggel arra keltunk fel h Csapi csunyan kiabal:
Kimentunk es ezt mondtam:
-Mi ez a kiabalas?-kerdeztem Csapit
-Mimi gyere ide egy kicsit-mondta Csapi
-Ok-mondtam neki.Aztan Csapi ramutatott a furdoszobara.
-NINCS WC- PAPIR-kiabalta Zsoltika.
-Na latod ez, akartam menni zuhanyozni-mondta cSAPI
-Jaaa, igy mar ertem-mondtam Csapinak
-Olyan vagy mint Tipko-momntda Csapi Zsoltikanak.
-Jovan man, csak lokjel be 1 wc-papirt jo?
-Jooo, majd maskor-mondta Csapi.Majd kimentunk ketten, mert a tobbiek meg nem keltek fel.Kinn beszelgettunk a szombati adasrol,es kozben megittunk 1 forocsokit.Sokat hujeskettunk , amikor kijottek a tobbiek.
-Csapi te csinaltal forocsokit-kerdezte Edit
-Igeen, asszony mer nem csinaltal!-mondta Csapi
Aliz is kijott es ezt mondta:
-En is kerek 1et-mondta, majd kesobb elmeselt mindent h mi volt Mikivel......

Aliz szemszoge:
Miutan nyakon ontottem a szerelmespart vizzel rajottek hogy Miki velem jar es nem Veronikaval.
Veca lelepet en bemendtem a szobamba a tobbiek a hangokbol itelve elvoltak maguknak .Miki meg ottult a kanapen ,kb olyan 4 fele ment haza.
Reggel forocsoki illatra ebredtem .
-Sziasztook!enis kereek!-mondtam a tobieknek
-Nah mi volt Mikivel??-kerdeztek a lanyok
-Semmi ,azthiszem vege.-mondtam konnyes szemmel
-Ajj nemar!:(-mondta Mimi es megolelt
-De igen,Vecat szereti latszik rajta.-mondtam
-Neem,az nemlehet te tevedsz hugi!-hoborgott Edit
-Nem nem tevedek!!Ez a majom sonka Veca elvette tolem Mikit!O volt az eggyetlen pasi akit tenyleg szeretek!-mondtam sirva
-Ajj csak keruljon a szemem ele az a 2 labon jaro disznovagasi menu mert felakasztom!!-mondta Fanni idegesen
-Mi van a disznovagasi menuvel?Jolhangik!-lepett be az ajton Miki aki nem halota hogy eppen Vecat szidjuk
-A draga "malackadat" beszeljuk!-mondta Csapi
-Malacka?-kerdezte  MIki
-jah -mondta Tomi
-de melyik baratnomet?Alizt?-kerdezte Miki
-Aaa szoval nem csak envoltam az eggyetlen?jah es NEM vagyok a baratnod!!!!-mondtam Mikinek
-NEm Janicsak Malac GecaVecarol van szo.-mondta Csapii
-nah jo haggyatok abba.Aliz beszelni akarok veled!-mondta Miki
-hat en nem!Proba mikor lessz?-kerdeztem
2 ora mula.-mondta miki
-jo,nah sziasztok!-mondtam majd bementem a szobamba

Mimi szemszoge:
Mentunk probalni.Mi voltunk az elsok, aztan  a Non Stop, aztan a Summer Sisters.Miki azt mondta h minden jo volt,es megdicsert.
Aztan jott a Non stop, mi ott ultunk es oket neztuk amikor megszolalt Zsoltika:
-Ajjj, tudtam h nem kellett volna ennyi vinettat egyek!-mondta zsoltika ketsegbe esett arccal.
-Adam, muszaj voltal hozni?-keerdezte
-Hat te etted meg mindet-mondta Adam
-Na haggyuk inkabb mer.....-mondta Zsoltika, es mar szaladt is kifele.
-Hat ez meg mit beszel?-kerdezte Miki
-Fosik.-mondta Adam
-Miiiii?-kerdezte Miki
-Fosik,kakil stb., tudod? te is szoktal-mondta Adam, erre mar ugy rohogtunk h csapkodtuk a terdunket.
-Jovann naaa, ertem, de nemsokara elo show.-mondta Miki
-Nyugi addig kifossa magat-mondta Adam
-Mi, mi, mi, ki , merre??-kerdezte Zsoltika, aki visszajott a wc-bol
-Csak kerdezte Miki h meddig fosol meg, oszt mondtam h az elo showig kifosod magad-mondta Adam
-Jaaa, hat igen-mondta Zsoltika megkonnyebulve
-Most jon a Summer Sisters-mondta Miki.Egesz ido alatt feszult volt a hangulat.Proba utan hazamentunk, es este Csabiekkal mentunk diskoba.En, Gergo,Fanni, Tomi, Aliz, Csapi es Edit. Miki nem jott, mert Aliz azt mondta h ne szoljunk neki.
Nagyon jol ereztuk magunkat.Sokat tancoltam, Gergovel, Csapival, meg Tomival , es Gergo fltekeny volt.Aztan odamentem a barpulthoz, Gergohoz:
-Nem jossz tancolni-kerdeztem
-Latom, te nagyol elvagy Csapiekkal-mondta Gergo
-Miii? feltekeny vagy?-kerdeztem Gergot
-Nem-mondta
-Mindenki tancol mindenkivel-mondtam Gergonek
-Jolvan na-mondta Gergo
-Na megyunk akkor?-kerdezte Gergo, mostmar vidaman
-Aha-mondtam, aztan behuzott a tomegbe, es megcsokolt.
-Mostmar nem vagy feltekeny?-kerdeztem tole
-Nem, de nem is voltam az-mondta Gergo
-Jo, persze-mondtam neki.Nagyon jol ereztuk magunkat.Mindenki tancolt mindenkivel.Reggel 6ra ertunk haza, es bedoltunk az agyba.Reggel arra ebredtunk h megszolalt a csengo...

Aliz szemszoge:

Jo buli volt,bar kisse szomoru voltam ,most nemvolt ott a kedvenc tancpartnerem.Masnap reggel mire hazaertunk alig doltunk be az agyba csengettek.
az ajtoban Geszti Peter alt,Mikit kereste.
-Miki nincs itt!-mondtam majd becsaptam az ajtot de pont akkor jott ide veca mezitlab en meg racsaptam a labujjara az ajtot.
Olyat visitott mint a tehen mikor ellik.
-Auu nagyon faaj!-vakkantott Veca
-hat sajnalom miert jarsz mezitlab?-kerdetem
-ez a meno!-mondta Veca
-nah itt ne magokjal mert felruglak ,hipopotan!-jott ki Csapi
-en nem pattogok csAk faj a labujjam,meg van telve a korom -mondta Veca buvalbaszott pofaval
-Veca komolyan?-kerdezte Csapii
-igen,nezd meg!-mutatta meg Veca
Csapii meg persze jol ralepett!
-Auuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!!!-kialtott fel Veca mint a tehen
-jajj sajnalom!.-mondta Csapii
-Gyerekek tehenet hoztatok ide vagy mivan?-jott ki almosan Mimi
-neem,csak Veca jartatja itt a szajat.-mondta Csapii
-nah tunes!-mondta Edit
-de nagyon faaj a labujkaam!-mondta Veca
-Veca mit bogsz?Beleneztel a tukorbe?-kerdezte almosan Fanni
-Fodg be szineske.-mondta Veca
-Tomi erre megfogott 1 pohar vizet es raontotte vecara.
-Aaa ez nagyo hideeg!
Ekkor mgjelent Miki .....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése