2010. november 22., hétfő

A zene vonzásában 6.rész

Mimi szemszoge:
Utkozben,Tomi felhivott telefonon, hogy felhivta Mikit , de azt mondta h majd kesobb jonnek.Hogy miert azt nem mondta, de remelem h Aliz elmondja.Kulon kocsival mentunk, az egyikben en es Gergo, a masikban Edit es Csabi, mert eljott erte.
Gergo azt mondta nekem mikor beszaltunk a kocsiba:
-Vajon mit csinalnak Alizek?-kerdezte
-Nemtudom, de van 1-2 sejtesem-mondtam
Erre Gergo megallt a kocsival,es megcsokolt,olyan jo volt, es enis akartam, mar ott
 tartottunk h polo se volt rajtam,se Gergon, amikor Csapikam a draga, utolert minket,es 1 olyat dudalt , hogy 5km-re is elhallatszott.Muszaly volt tovabbmenni,
mert nem akartuk Tomiekat megvarakoztatni.Gergo visszavette a polot, es enis, aztan azt mondta:
-Ezt otthon folytatjuk-mondta kajanul.
-Benne vagyok-mondtam neki
Odaertunk Tomiekhoz, ahol mar Csapikamek vartak minket.Es nagy vigyorral ezt mondta:
-Lattam h mit csinaltatok ti utkozben-mondta Csabi
-Te mirol beszelsz?-kerdeztem tole
-Nekem nem kell hazudni-mondta
-Na hagyuk inkabb, jo?-mondtam neki
-Jo-jo persze-mondta vigyorogva
Kijott a ket szerelmes par: Fanni es Tomi.Megint olyat jatszottunk mint a multkor, es ujra vetkoztunk, csak mostmar fehernemuig mindent.
Amikor mi jottunk Gergovel, Csabi dragam megint 1 japan szamot keresett.
-Muszaly vetkozni?-kerdeztem Csabitol
-Igen, muszaly-mondta vigyorogva
Levettem Gergorol a pollot, nem is levettem szinte leteptem rola.Olyan izmos, es jol nez ki, es szeretem.
O is levette rolam a polot, es azutan jottek a nadragok.Amikor levettem a nadragot Gergorol Csabiek csak rohogtek, de en fuligpirultam.Aztan Gergo a nadragomat matatta, es nem tudta levenni rolam, en segitettem neki.Es mikor levette rolam, csak ott
allt es bamult, mint aki nem is itt lenne. Csaba meg hozza is szolt:
-Haho Gergo, ittvagyunk mi is-mondta Csaba
-Mi?-Jah jo, latom-mondta Gergo
Feloltoztunk, es aztan Csabaek jottek, most en valasztottam szamot, direkt olyat h ne ismerje.Elindult a szam, es Csaba kemenyen sztriptizelt nekunk Edit meg csak allt es nezte.Aztan jottek Tomiek, es Tomirol nem is hittem volna h ilyesmit csinal,
ott szaladgalt 1 szal alsonemuben , pont mint tesoja tegnap.Meg maradtunk 1kicsit, hulyeskedtunk, aztan hazaidultunk.
Editet Csaba vitte haza.Gergo , es en pedig 1 kicsit kesobb indultunk el.
A kocsiban megszolalt Gergo:
-Nem gondolod h ezt folytatni kene otthon?-mondta kajanul
-Hath,... -mondtam neki.Megakart csokolni de nem hagytam, aztan megkozelebb jott de akkor sem hagytam.
-Jatszadozunk,jatszadozunk kisasszony?-kerdezte
-A-a-mondtam neki-es akkor hirtelen megallt es leparkolt egy olyan helyre ahol senki se lat.Lecibalta rolam a ruhat, es enis rola.Kirazott a hideg, de jo ertelembe.Gergo akarta , es enis akartam. Megtortent az a dolog, lefekudtem vele.Mikor hazaertunk
2ora korul, Csabanak a kocsija meg ott volt, es biztos h ok is lefekudtek egymassal. De Aliz meg mindig nem volt otthon.
Ahogy beleptunk az ajton Zsolti oda jott hozzam, es lesmarolt.Erre Gergo 1olyat huzott be neki, h az alapozo biztos nem fogja eltakarni.
-Mit kepzelsz te magadrol?-mondta neki Gergo
-Jol van naaa, csak fogadtunk Adammal, es ez volt a fogadas resze-mondta Zsolti
-Nem rossz,nem rossz-mondta Zsolti
-Mivan akarsz megegyet?-kerdezte Gergo, de szoltam neki h nem eri meg.
Beneztunk Csapikahoz, aki ugy aludt Edit mellett, 1 szal alsonadragban , mint aki mar nem aludt 2napja.
Aztan mi is bementunk es lefekudtunk aludni, mar faradt voltam enis Gergo is mert reggel 6kor mar probaltunk.
Gergo szobajaba aludtam.Reggel nagy zajra keltunk fel, kimentunk, es meglattuk h:Csapika kajat kovetel.

Edit szemszoge :
-Ediiit,kerek kajat.-ez volt Csabi elso szava ahogy kinyitotta a szemet
-Szia Csapika,joregelt neked is.-koszontem
-joreggelt,csinalsz nekem egy kolbaszos szendvicset?-kerdezte olyan bociszemekkel hogy elnevettem magam
-csinalsz?-kerdezte
-persze,gyere.-mondtam majd megfogta a kezem es a konyha fele vettuk az iranyt
-Edit siess mar a kajaval ,ehen veszek es akkor hogy lessz  meg egy ilyen dogos, alvotarsad?-kerdezte ravaszul vigyorogva
-jo 1 pill,csak nekem is reggel van meg Haspok Csapi.-mondtam nevetve
-Aaaaaaa ehes vagyok,enni akarok!-mondta ,es erre a nagy zajra kijott Mimi es Gergo is
-Reggelt.-mondta Gergo asitva
-nektek is.-mondtuk es ekkor Csabi ele tettem a szendicset es komolyan mondom felcsillant a szeme
-Ti tudtok valamit Alizrol?-kerdeztem
-nem ,miota elment Mikivel azota nem jelentkezett.-mondta Mimi
-nekem sem,de ha apa ezt megtudja ..-mondtam de akkor csengettek.

Aliz szemszoge:
Reggel visszamendtem mert tudtam hogy a tobbiek tukon ulve varnak ram,de nemvolt szivem otthagyni Mikit.
-Joreggelt !-koszontem vigyorogva es beleptem a konyhaba ahol Csapi meg mindig tomte magaba a szendvicset.
-nah megkerult mar az elveszett baranyka is!-mondta Edit es mind nevetni kezdtek
-mivan?-kerdeztem asitva
-nah valakinek nagyon jo kis esteje lehetett.-mondta Csaba
-Csapikaa te inkabb egyel ,nehogy megfulladj -mondta Mimi es ugy hatba vagta Csabit hogy felre nyelt
-latod Csapicii en megmondtam .-mondta Mimi nevetve
-Jo ,nah en megyek,sziasztook,Aliz te meg pihenj mert ha ilyen pofaval meglat a Malek nem mesz nala turazni.-mondta Csabi nevetnve majd elment
-Istenem de gyerekes ez a Csabi -mondta Gergo
-hat igen,de mi igy szeretjuk.-mondta Edit
-Edit szerintem szereted te mashogy is.-mondta vigyorogva Gergo
-Gergo csengettek nezd mar meg ki az.-mondtam de olyanokat asitottam hogy szinte bekaptam a fel konyhat
-Aliz szerintem menj  es pihenj le,a proba ugyis 5tol lessz.-mondta Mimi
-De nekem kell kaja.-mondtam es olyan bociszemekkel nezdtem Mimire es Editre hogy mar nekem fajt.
Mire Edit elkeszitette nekem a szendvicset elaludtam a konya asztalon.
-Aliiz itt a szendvics.-mondta Edit es Mimi
-Joo ,de most alszom hagyjatok.-moromgtam magamba
-Amugy az elobb ki csengetett?-kerdeztem
-Nemtudom de meg Gergo mindig kinn beszelget vele-mondtA Mimi

Miki szemszoge :

Reggel Mikor felebredtem azt hittem hogy meg ottlesz Aliz de csak egy level vart ,es az agy mellet egy csesze kave.Miutan osszeszedtem magam elindultam meglatogatni a mentoraltjaimat.Mikor odaertem azt remeltem hogy Aliz nyit ajtot de Gergo fogadott.
-Szia Miki !Jol eltuntetek!-mondta
-hat igem,csak azert jottem hogy megmondjam:5-tol proba.-mondta
-Gyere be,a csajok most csinaljak reggelit,egyel te is.-mondta
-oke,kossz a meghivast!-mondtam majd bemendtem a tobbieket is udvozolni
Bemendtem Edit es Mimi epp regeliztek amikor lepisszegtek hogy legyek csendbe mert Aliz alszik.
-Tenyleg alszik?-kerdeztem es megcsiptem az oldalat amire o ugy felugrott hogy le esett a szekrol
-kI VOLT AZ AZ ORULT ,IDIOTA HOGY ALVAS kOZBEN CSIPkED????-kerdezte mikozben duhosen vegig meregetett mindekit es a tekintete megakadt rajtam
-Miki te voltal!-jelentette ki
-nemigaz!-probaltam tagadni
-ne is tagadd,tudom hogy te voltal !-mondtam neki
-joo nemtagadom.-mondta vigyorogva

Mimi szemszoge:
Elindultunk probalni.A proban nagyon sokat hulyultunk foleg Gergon aki keresztes Ildikot probalta utanozni.
-Jo vagy Gergo !-mondta Miki nevetve
-Igen,jo voltal szivi -mondtam majd megcsokoltam
-Ma nem megyunk el a fiukkal valahova?-kerdezte Gergo Mikitol mert mondtam neki hogy had legyunk itthon csak a lanyok
-De felolem mehetunk.-mondta
A proba veget ert es Gergojek hivtak Tomit es Csapikat hogy menjenek el sorozni:P
Csapii persze egybol beleeggyezett .
-Sziasztook sracok,majd azert ne reszegen gyertek!-koszontunk el a fiuktol
-Nah Mimi meselj!-mondta nekem aliz
-Eggyut jarunk,es ....-mondtam majd abbahagytam
-es mi?az amire en gondolok?-kerdezte
-az.-mondtam es tereltem is-holnap elo show ,mar ugy izgulok!-mondtam mosolyogva
-igen mar enis nagyon varom.-mondta Fanni
-Tartunk egy kis koncertet ?-kerdeztem
-Igen!!-mind bele egyeztek
Jo sokat enekeltunk ,szinte tolunk zengett a haz .
A vegen mar csak beszelgettunk.
-Aliz mi is volt Mikinel?-kerdeztem
-hat elmendtunk nala es enekelt <3 aztan beszelgettunk es megcsokolt.-mondtam mosolyogva
-Csak megcsokolt?-kerdezte Edit
-Edit rossz hatassal van rad Csapi,perverzebb vagy.-mondtam neki nevetve
-Nemis !-monda
-Nah de vegulis lefekudtetek?-kerdeztem
-Igen,lefekudtem a Malekkel!-mondta lesutott szemmel
-Aliz most mi a baj ,ez nem szegyen.-mondta Fanni de ekkor meghallotuk hogy ismeros ferfihangok "enekelnek" vagyis csak enekelni probalnak.
-Jesszus ,ezek a fiuk,hozzuk fel oket mielott a tobbiek meglatnak!-mondtam
Ekkor hallotuk Gergo hangjat amit azt kiabalja h :szeretlek Mimiii
El is indultunk a fiukert de akkor jott keresztes Ildiko es....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése