2010. december 7., kedd

A zene vonzásában.13.rész

Mimi szemszoge:
Es akkor megszolalt a csengo.Visszajott Tiby, alias "szippantos", es ezt mondta:
-Jajjj, gyorsan engedjetek be, mert , mert......... . -mondta ketsegbeesett arccal Tibi.
-Mert?-kerdezte Csapi
-Mert kell szarni-mondta Tibi, aki mar szaladt is befele a budira.
-Ebbe meg mi utott?-kerdezte Tomi
-Szerinted?!-mondta Miki
-Jaaa, ertem -mondta
Kesobb jott Fanni , mert o volt lerendezni az Ibi-s ugyet Gesztinel.Bejott Fanni, es ezt mondta:
-Fuuu gyerekek, mi ez a szag?-kerdezte Fanni
-Ittvan Tiby-mondta Gergo
-Jaa, igy mar ertem.-mondta
kedd este atmentunk Csapiekhoz, mert Ildiko elment valami talalkozora,igy nem zavart.Megint karaokeztunk, es egyszer csak megszolalt a csengo
-Sziasztok skacok-mondta Norbi
-Szia Norbi, hat te?-kerdeztem tole
-Csak atjottem, atneztem h mi a helyzet-mondta Norbi
-Ja, akk jo, gyere be-mondtam neki.Norbi bejott.Egy kis ido mulva Norbi feldobta a  hangulatot, eloadta a Cotton Joe-t.
Edit kozbe kiment kajaert, szalmakrumplit keszitett, jol bekecsapozta, es jott befele, amikor megbotlott Csapi cipojebe,
es elesett.A szalmakrumpli Norbin landolt, meg a fulebol is kiallt a szalmakrumpli, es Tomi ezt mondta:
-Neeeeeeeeee, karba ment a sok jo szalma, neeeee-mondta Tomi
-Hat jovan , nem tehetek rola-mondta Edit, aki most allt felfele.
-Tudom-mondtaTomi-csak azt sajnalom hogy a sok jo kaja karbaveszett.-sirankozott Tomi
-Asszony menny csinalj kajat a gyerekeknek!!!-mondta Csapii Editnek
-Asszony????:O-jott be Keresztes Ildiko
-Igen,decsak hulyeskedek.-mondta Csapii zavartan

Aliz szemszoge:
Viszajott Tiby.Nekunk se kellet tobb,leleptunk 1 az 1be. Tomieknal mendtunk.Jott Norbi aki feldobta a hangulatot,de bejott Edit a kajaval de megbotlott Csapii cipojebe es elesett.Tomi a kajat sajnalta es  nem  Editet.Csapii persze egybol le asszonyozta Editet mivel altalaban o foz.
-Nah asszony !!!kajaaT!!-mondta Csapii masodjara Editnek
-jolvan ember!-mondta Edit
-Edit ment es elkeszitette a kajat,amiben mi is segitettunk.Miutan megettuk a kajat kovetkezett a szamomra legundoritobb melo:a mosogatas.Mindenki tudta rollma hogy utalok mosogatni.
-Nah ki mosogasson?-kerdezte Gergo
-Aliiz!!-mondta vigyorogva Miki
-Oooo nemaar,tudjatok hogy mennyire utallok mosogatni!!!!-mondam konyorgo tekintettel a tobbieknek
-nah menny mosogatni!-mondta Miki
-Miki hogy lehetsz ilyen?-kerdeztem
De vegulis elmosogattam amit a tobbiek le fenykepezdtek.
-Gyerekek kitalaltam valamit!-mondta Mimi
-nah micsodat?-kerdezte Gergo
-Csinalthatnank ilyen tablat amire olyan fenykepeket teszunk mindenkirol amikor megteszi azt amit a legjobban utal!-mondta Mimi
-huu ez jo otlet!-mondta Fanni
-igen,es szerintem ugy az igazsagos ha mindenkenk lessz ilyen tablaja,es tudok is szerezni.-mondta Gergo
-huu az szuper!-mondta Mimi es megcsokolta gergot
-nah akkor marAliz megvan,mar csak ki kell nyomtatnunk 8at belole es megvan.-mondta vigyorogva Miki es megpuszilta az arcom
-nah akkor most tejossz Mikii!-mondtam Mikinek gomnoszan
-hu en nagyon utalom a virslit,soha semilyen korulmenyek kozott nem vagyok kepes megenni-mondta undorral az arcan Miki
-akkor jo ,Tomi van virslink?-kerdezte Fanni
-persze hogy van,Miki hanyat kersz?-kerdezte Tomi
Mimi szemszoge:
-ha lehet, akkor 1se-mondta Miki
-Nem, nem lehet-mondta Aliz.
Tomi elovett 3virslit , es azt megkellett egye.Ugy ette meg , hogy kozben befogta az orrat, mi mar ugy rohogtuk.
-Na most te jossz Mimikem-mondta Csapika
-Jolvan Csapika, utalom a Csillagok haborujat-mondtam neki
-Fuuuu, azt ense szeretem-mondta Fanni.Megkellett nezzuk a Csillagok haborujat, igy 2legyet utottunk 1csapasra, h enis, es
Fanni is meg neztuk.Aztan Tomi ezt mondta:
-Na Csapi te jossz.
-Jah, en-mondta Csapi
-Na te mit utalsz?-kerdezte Edit
-Jajj engem, ugy irrital az a Csipa.
-Csapi-Csipa-mondtam rohogve, erre Gergo es a tobbiek ugy elkezdtek rohogni h a terdunket csapkodtuk.
-Na akkor te most megnezel 1 Hooligans videot.
-Hat ha muszaly.Csapi megnezte a videot, es utanna Gergo jott.
-Gergo te mit utalsz-kerdeztem tole.
-En azt utalom, ha azt mondjak nekem h Gergely.
-Na akkor 2napig azt fogjuk neked mondani h Gergely, jolvan Gergely?-kerdezte Tomi
-Jol, de most te jossz-mondta Gergo
-Jah , tudom.
-Utalom a toltott kaposztat-mondta Tomi
-Enis, fuuuj-mondtam Tominak.
-Na akkor te most toltott kaposztat fogol enni, ugyis Edit most azt foz.
-OOOOOOh Edit, hogy lehetsz ilyen?-kerdezte Tomika
-Ha rendesen-mondta Edit
-Na most te jossz-mondta Csapi Editnek.
-Ja, en azt nem szeretem, ha valaki lefujozza azt amit keszitek(kajat).
-Akk, ez mar megvolt, mert Mimi es Tomi mar lefujjozta-mondta Gergo
-Ja megvolt.
Kozben ezeket mindet lefenykepeztuk es bevituk a szobakba.Kesobb megszolalt a csengo:
-Sziasztoook!-mndta Veca
-Hmmm, mi ez az illat?,csak nem toltott?-kerdezte Veca
-Szia, de -mondta Edit
-Ehetek?-kerdezte Veca
-Persze, gyere be.
Veca ketpofara zabalta a toltottet, es kesobb elmeselte, h miota az xfaktorba van, azota hianyzik neki a nagyanyja kajai.
Es igy h most kiesett volt 1 parszor otthon, de az neki keves, es ezt mondta:-Nekem aggyaa meeg!!
-Veca mar nincs !-mondtam neki

Aliz szemszoge:
Megcsinaltuk a kepeket,es megjelent Veca
-De en meg akaroook enni!-mondta vagyis inkabb kovetelte Veca a kajat.
-Veca draga tudod mit?-kerdezte Miki majd karon ragadta es leultette amire en csak neztem eggyet
-Mit Cuki Malek Miki muki?-kerdezte Veca de ugy ,hogy mar csorgott a nyala
-Ulj le az asztalhoz,Aliz biztos csinal neked egy kis spagettit bolognai szosszal.-mondta Miki es ugy csillogott a szeme hogy mar ramjott egy kisebb feltekenysegi roham
-Aliiz ugye csinalsz nekem spagetitt?-kerdezte Veca majd beleult "Cuki Malek Miki Muki " olebe akinek kiguvadt a szeme ,szerintem nem kapott levegot.
-Nah nekem elegem van!-kiborultam mint a bili
Erre a tobbiek csak nezdtek,meg nem nagyon hallotak orditani.
-Mi a baj?Csak azt ne monnd hogy nincs spagetti?Nembaj jo lessz a makaroni is.-mondta Veca majd tapsikolni kezdett es meg minig a pasim olebe ult.
Szegeny Miki mar nem tudta hogy a fejet fogja vagy a labat dorzsolgesse hogy ne szoritsa el benne Veca a  verkeringest.
-NEM BAMEG!VAN SPAGETTI IS ,MAkARONI IS! CSAk EGY GOND VAN MEG :TE!!!!!!-mondtam ordibalva
-Aliz higgadj le.-mondta Miki
-nem higgadok! Te szereted vecat!Ne is tagadd!Ugy nezel ra mint valami kulonlegessegre,a szemed csillog mikor vele beszelsz,a versenyben is minig dicsered a ruhajat,a szepseget a kisugarzasat,nekunk meg csak odalokod hogy : nagyon jok voltatok,meg vagyok elegedve de ennyi!-kiabaltam Mikivel
-Igen ?!? Csak ennyi?Ha eppen annyira tudni akarod holnap jon a baratnom Amerikabol,es legyetek vele kedvesek!-kiabalta Miki
Hat igen ugy orditoztunk egymassal hogy a 3 mentor es meg 1 csomo versenyzo az ajtobo figyelt minket
Mimi eszre is vette hogy van kozonsegunk:
-Nah takaroggyanak kifele ez nem tartozik ratok!-mondta majd bezarta az ajtot.
-Miki te ezt most komolyan mondod?-kerdezte Mimi
-Mit?
-Azt hogy jon a baratnod.
-Igen,o meg nem tudja Alizt.Meg akartam neki mondani ,de nembiztos hogy megfogom.-mondta Miki
-Oo szerintem mond meg!Veca gondolom nem akar 3ik lenni,es ensem negyedik!-jelentettem ki
-De en nem szeretem Vecat!!-mondta Miki orditva es a szeme meg mindig csillogott
-Nah most csak hagyjatok beken!!!!!-mondtam majd berohantam a szobaba es becsaptam magam utan az ajtot......

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése