2010. december 19., vasárnap

Gratula Csabii!!♥

Ez nem uj resz de meg kell osztani mindenkivel,bar szerintem sokan tudjak!
Az X-Faktor gyoztese Vastag Csabaa!!!

Meg mindig konnyes szemmel irom a bejegyzest.Annyira gyonyoruen enekelt ma Csaba.A kozos produkcio is gyonyoru volt.Bar van/ volt  1 -2 szemely akiket nem kedveltem/kedvelek de most nem ok voltak a lenyegek
 "Uristen hogy tud valaki ilyen gyonruen enekelni a hideg kiraz a hangjatol,kulonleges szemelyiseg famtasztikus hanggal parositva"(En)
"Ez fantasztikus volt,sirtam rajta en nem sok szamon sirok de ez kulonleges volt"   (Oly)
Szerintem  innen is latszik hogy a mult heten jol dontott Ildiko mikor a kozonsegre bizta a dontest .
koszonjuk Csabinak azt a sok fantasztikus produkciot amivel megajandekott minket ,foleg azokat amelyeket Tomival kozosen adtak elo.Mindig meghatodtam rajtuk.


2010 a Vastag Csaba eve!!
     Remeljuk  hallunk meg rola es Tomirol is ! Sok sikert mind kettejukne



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése