2010. december 12., vasárnap

A zene vonzásában.14.rész

Mimi szemszoge:
Miki hazament, Veca is, es Aliz meg nem jott ki.Mi meg csak alltunk kinn , nem tudtuk h min veszekedtek,de kesobb Aliz elmondta.Szerintem Miki megkene mondja a masik baratnojenek, h van mas.Este kajeltunk, es mentunk be:
-Gyere, szivem-mondta Gergo nekem
-Hova?-mondtam neki
-Szerinted?-kerdezte
-Ja, ertem.-montaM Gergonek, aztan behuzott a szobajaba.
-Asszony gyere befele-mondta Csapi Editnek.
-Nem unod meg ezt az asszonyozast?-kerdezte Edit
-Ha nem-mondta Csapi, majd berancigalta Editet a szobaba.Tomi es Fanni meg elmentek valahova kettesben.Aliz meg benn ult, es nezett valami filmet.
Masnap mentunk probara 3ra. Eloszor mi, aztan a Summer Sisters.
-Mimi gyertek ti josztok-mondta Miki , es a hatul ult valaki, de nemtudom h ki.
A szam vegen Gergo felemelt, es megcsokolt, erre Miki ezt mondta:
-Heey, ez nincs benne a produkcioba-mondta Miki
-Jolvan naaa.-mondtuk Gergovel.
-Nagyon jo volt, egyre jobban fejlodtok, nagyon jo volt.-mondta Miki
-Koszi
-Na gyertek Edit , ti josztok-mondta Miki
Eloadtak a szamot, es Miki csak ennyit mondott:
-Jo volt.
Aztan Tomi, Csapi, es Fanni becsortettek a studioba, es azt mondtak:
-Sziasztok nem josztok , most nyilt egy uj diszkoszeruseg?-mondta Fanni.Mar 7ora volt, es meg keszulni is kellett volna.
-De megyunk-mondtuk Gergovel
-Hahoo- enis itvagyok-mondta Miki
-Ja, latjuk-mondta Csapi.
-Amugy ki az a csuri ott hatul?-kerdezte Csapi
-O a baratnoje Mikinek-mondta Aliz
-Igen, es kerlek h ne csurizd le.-mondta Miki
-Ugyse erti, ugyh mind1-mondta Csapi
-Jaaaj orulj h nem a mentoraltam vagy, mert mar azota kaptal volna-mondta Miki
-Beszeretnem mutatni nektek Kassia-t-mondta Miki
-Hello, I am Kassia-mondta Kassia
-Jo h nem kasa-mondta Csapi aki mar szakadt a rohogestol
-Ezt halotta Miki is-mondta Edit
-Na mind1, mi tuztunk-mondta Csapi Mikinek.
Elmentunk es este 10korul mentunk az uj diszkoba, nagyon jol ereztuk magunkat.Amikor megjelent Miki, es odament Alizhoz,es elmondta neki h megmondta Kasanak h van uj baratnoje, es Kasa kiszaladt a studiobol, aztan azt lattuk hogy kasia rohan felenk.

Aliz szemszoge:
Ahogy Miki mondta ma tenyleg megjott a baratnoje.Mindenhova Miki utan szaladgalt,szinte meg a wc-re is alig tudott egyedul menni.A probakra is velunk jott.Probalt osszebaratkozni velunk.Meg enis kedves voltam vele,de csak Miki miatt.
Nagyon szimpinek talalt,hat en nem nagyon kedveltem,a proban is mindig vigyorgott ram.
A vegen bejottek Csapiek aki egybol le csovesezte es le kasazta kasiat.
Aztan elmendtunk 1 uj diszkoba.Miki kesobb jot untanunk,elobb megmondt kasianak hogy koztuk vege.Megjott Miki,mikor akartunk volna beszelni  berobogott 220-szal kasia is.
-Miki de ki miatt hagytal el??!!?????-kerdezte kasia angolul
-egy lany miatt akit nagyon szeretek.-mondta Miki majd ramnezett,de akkor odapattant mellenk Veca is
-o az?-kerdezte kasia ,majd vecara mutatott
-Miki muki ez most mit halandzsazik es mit mutogat ramfele?-kerdezte Veca
-Veca te olyan hulye vagy hogy mar tanitani kene!-mondta Mimi
-Hat az!-mondtam
Ekkor kasia odament es megcibalta Vecat.
-Aaaa haggyal el!-ugy kapalozott veca mint malac a mocsarban.
Miki probalta oket szetvalasztani de kapott egy jobbost Vecatol ,egy balost pedig kasiatol igy szegenykem lefejete az asztalt.Szo szerint elajult.
-Uristen ! Mikiii!!-szaladtunk oda hozza,Veca es kasia tovabb verekedtek.
-jolvagyok,azthiszem.-mondta Miki verzo orral miutan Csapii,Tomi es Gergo felallitotta.
Megerkezdtek a biztonsagiak es kasiat es Vecat is kitettek a helyrol,nemsoka mi is hazamendtunk mert Miki nem volt a toppon.
-Aliiz haragszol meg ram?-kerdezte Miki bociszemekkel
-nemtudom mit gondoljak.-mondtam
-nemharagszol,nemharagszol!!-mondtak a tobbek a hatam mogul
-oke!nemharagszom Cuki Malek Miki muki-mondtam nevetve Mikinek majd megoleltem
-kerhetek valamit ?-kerdezte Miki
-ne hivj Cuki Malek Miki Mukinak mert azt meg a virslinel is jobban utalom!!-mondta Miki
-Jolvan!-mondtam
-Nemsokara itt a Mikulaas!-mondta Fanni
-igen mar ugy varom!-mondta Edit
-igen enis,ugy szeretem a Mikualast karacsonyt stb-t -mondta MImi
karaokeztunk:mindenki eloadta a parjaval a :Bereczki Zoltan-Szinetar Dora:Ajandek cimu szamot.
Nekem es MIminek is nagyon tetszett ez a szam,ezert valasztottuk.
Nagyban enekelunk amikor..........

Mimi szemszoge:
Nagyban enekeltunk, amikor Fanni kiszaladt. Aztan bejon nagy vigyorogva:
-Esik a hooooo!-mondta Fannni
-Akkor kinn a hejunk!-mondta Csapi aki mar oltozott is.Feltoltoztunk, es kimentunk a parkba.Ahogy kileptem az ajton,Csapi elkapott 1 hogolyoval, es azt mondtam:-
-Csak kapjalak el, mert kapni fogsz-mondtam Csapi
-Jujj, akkor mar szaladok is-mondta Csapi.Aztan odamentem a hatahoz, de o ezt nem latta, es belenyomtam a fejet a hoba.
-Ki volt az?-kerdezte Csapi
-Mimi-mondta Tomika
-Na gyertek-mondta Csapi.Minden fiu odajott hozzam felemeltek es aztan beleloktek a hoba.A puloverembe olvadt elfele a hogolyo amit Csapi beleltett.
-Ezert kapni fogtok-kiabaltam nekik.Aztan Miki odament Alizhoz es belelokte a hoba. aztan Tomi Fannihoz, aztan Csapi Edithez.
Kesobb megerkeztek Vecaek, es Gergo ugy szajba kapta Vecat h nem kifejezes.Mi csak rohogtuk, amikor lattuk h Nikolasz, azaz Mikulas , Mikulasnak beoltozve jon es felemeli Fannit, aztan beledobja a hoba.
-Ezert megfizetsz te , te, te, te Mikulas-mondta Tomi, aztan odament Nilolaszhoz, a szajaba tomte a hogolyot.Amig ott verekedtek, en, Aliz, Edit, Fanni probaltuk legyozni a Veca csapatat.A Veca csapataba volt, Kati, Marian, es veca, meg Mikulas.Siketult legyozni oket a fiuk segitsegevel.Amikor mentunk befele, Csapinak a puloverjebe beletettem 1 hogolyot es erre azt mondta:
-Mimiiiii, aaaaaa, ez nagyon jeeeeges-mondta Csapi
-Ezert kapol holnap-mondta Csapi nevetve
-Ahaaa, jooo-mondtam neki
Bementunk kajelni, es akkor mikor leultunk, es kajelunk Csapi megfogott es kirancigalt az udvarra, es belelokott a hoba,es forgolodtunk, hempergoztunk , amikor kijottek a tobbiek, es ok is hempergoztek .A nagy jatszas kozbe megint megjelentek Vecaek.
-Na mivan nem volt eleg amit kaptatok-kerdezte Csapi
-Neem, most ti kaptok-mondta Veca, es Mariann, Kati es Nikolasz 1 nagy hogolyot loktek oda felenk.Aztan Gergo felemelt, es beszaladt velem,a tobbiek is igy tettek, Alizt Miki, Editet Csapi, Fanit pedig Tomi emelte fel, es vitte be.
Benn mindenki a baratja olebe ult, amikor meghallottuk h valaki csenget. Tomi nyitotta ki az ajtot es Veca volt az.
-Na mivaaan, beijedtetek-kerdezte Veca
-Mi nem-mondta Csapi, es rajuk ontott 1 pohar vizet, ami kesobb rajuk fagyott.Aztan kimentunk es tovabb hogolyoztunk veluk,amikor megjelentek Gesztiek....

Aliz szemszoge :
Jol elvoltunk amikor Fanni bejelentette hogy esik a ho!Rogton kirohantunk a fiuk meg megfurdettek minket.Megjottek vecajek odavissza dobaluk egymast amikor megjott Geszti,Fero es Ildiko.Miki oda alt az Ildiko hatahoz es elkezdett utanozni,meg akartam dobni 1 hogolyoval ,de elszaladt.De keresztes Ildikot ugy pofan toroltem hogolyoval hogy ra esett Gesztire aki epp fel labon alt igy mind a 2en ra esetek Ferora .Miki ezut ugy kacagta hogy mar leguggolt annyira rohogte,en meg odamendtem hozza es a pulovere ala tolmtem 1 csomo havat.
-aaa Aliiz!!-ez nagyon szaar!fazook!!-vinyogott Miki
-akkor jo!-mondtam kacagva
-Hat nagyon! meg a nadragom is lecsuszott -mondta mikozben probalta felhuzni a nadragjat en ujabb hocsomot vettem a kezembe es beletettem a nadragjaba xD
-Nee Nyari Aliz nem lehetsz ilyen kegyetlen majom!!-mondta mikozben mar ugralt es a labat fogdosta.
A ho meg csak olvadt es olvadt Mikiben.Egyszer csak azt halotuk hogy Miki orditva ugral :
-Aaaaez hideeg,nagyon hideeg!-mondta Miki mikozben ugralt
Mi mind elkezdtunk  nevetni mivel tudtuk hogy a hogolyo jo kis helyet talalt el.:P
A 3 mentor is felkelt ,olyan ciki volt,bocsanatot kellet kernem.
-Bocsanat Ildiko,nem teged akartalak megdobni.-mondtam
-igen? akkor megis kit?-kerdezte Ildiko
-Mikit.-miert titkolozni ha mar a mentorok ugyis tudjakgondoltam magamban
-Mikit?-Jott oda "csoves kasa"
-Te mit keresel itt?-kedrezte Miki
-Vecat keresem-mondta kasia
Csapii meghogolyozta Csoves kasat xD o meg hiztizni kezdett.Hogy legyugodjon MImivel elkezdtuk hogolyozni.Szerencsere mar Mikinel is helyre altak a dolgok a nadragban.
kasa csak vinnyogott amig Mimi bele nem allitott a kabatjaba 1 jegcsapot.
kasa ujat orditott hogy meg Fero is megilyedt .
Aztan leleptek mert kasa ehes volt.
Megin fiuk vs lanyok-at jatszttunk.
-Jovok mindjart!-mondta Edit
-hova mesz szivi?-kerdezte Csapii majd megakarta csokolni Editet de Edit arcon torolte 1 hogolyoval
-jovok mindjart.Ember te meg torold le a hajardol a havat.-mondta Edit es beleturt Csapii hajaba
kb 10 perc mulva Edit hozott 8 gozolgo foro csokit de ekkor megjelnt Tiby....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése