2010. december 27., hétfő

A zene vonzásában.17.rész

Mimi szemszoge:
-Miki teged keresnek?-kerdezte Dorka
-Ki?-kerdezte Miki
-Geszti-mondta, majd bejott
-Mivan itt, mi ez a verekedes?-kerdezte Geszti
-Jobb ha kimaradsz mert te is kapol-mondta Fanni
Geszti probalt odammeni de Veca veletlenul elteveztette az iranyt es behuzott neki 1et.
-Jajj Peter jol vagy?-kerdezte Veca
-Igen, csak asszem 1-2 fogam kiesett-mondta Geszti
-Bocsanat, nem akartam-mondta Veca
-De mi volt ez?-kerdezte Geszti
-Hat elkezdett Aliz csufolodni-mondta Veca
-Nemtoom ki kezdte-mondta Aliz
-Na ezt haggyatok abba-mondta Miki
-Inkabb mennyunk bulizni-mondta Csapi
-Igazad van-mondtam neki, aztan elindultunk.Ahogy kileptunk az ajton megjelent Norbi.
-Sziasztok, hova mentek-mondta Norbi
-Discoba-monndta Edit
-Nem akarsz velunk jonni?-kerdezte Dorka
-De-mondta Norbi
-Hat magaval mi tortent Gesztesi Peter-mondta Norbi
-Geszti Peter vagyok nem Gesztesi-mondta Peter
-Mind1-mondta Norbi, erre mi rohogni kezdtunk.Geszti Peter elmeselt mindent Norbinak aztan elindultunk a Discoba,Veca meg hazament.Miki es jott, es a discoba beszeltek Alizzal.Nagyon jol ereztuk magunkat.Mindenki tancolt mindenkivel.

Aliz szemszoge:

Ekkor megszolalt a disco tulajdonosa hogy elo zene is lessz.
-Nah ki fog valyon enekelni?-kerdezte Mimi
-Horvath Tamas.-mondta Csapii
-es honnan tudod?-kerdeztem
-tudod Aliz elso osztalyban tanitottak olyat hogy olvasas-mondta Csapii buszke fejjel majd a kozeli plakatra mutatott
-Az jo ,pont nemsokara lessz H.Tomival kozos duettunk.-mondta Miki
H.Tomi a "Tunj el"-t enekelte.Dorka es Norbi is nagyon jo fejek voltak.
-Nah gyerek mar tancolniii!!!-mondta Csapii majd megragadta Editet es belehuzta a tomegbe.
Mi is mendtunk.MImi Gergovel,Fanni Tomival,Dorka Norbival es en pedig Mikivel.Meg mindig haragban voltunk de "muszaly " volt vele tancolni.
Miutan H.Tomi eljatszott vagy 7-8 szamot odajott hozzank hogy megbeszeljek Mikivel a duettel kapcsolatos dolgokat.Miutan megbeszeltek H.Tomi is velunk bulizott.
Nagyon jo fej volt,jol osszebaratkoztunk vele.
-Dorka nemjossz tancolni ?-kerdezte H.Tomi
-de-mondta vigyorogva Dorka
-Aliz nemjossz??-kerdezte Miki
-hova???
-tancolni
-neem,boccsi-mondtam
-Nemaar!!-jott oda hozzank Fanni ,Norbi es Csabi
-mia baj?-kerdezte Miki
-jon Gesztenyesi vagy hogy hivjak,meg Veronika ,Majoranna es kati.-mondta Norbi
-Majoranna?-kerdezte Fanni
-igen igy neveztuk el Norbival.-mondta Csapi
-jo de kicsodat?-kerdeztem
-Mariannt.-mondta Csapii
-jaah ertem
-halihooooo-jott oda mellenk veca
-nah en megyek -mondtam a tobbieknek
-hova mesz??-kerdezte miki
-haza,mert en nem kedvelem a targoncakat.-montam majd eljottem
A tobbiek olyan 4 korul jotek haza.Veluk jott H.Tomi is.Becsempesztek a hazba :P
Mindenki nalluk aludt kiveve Vecajekat.
A nappaliban aludtunk.megagyatunk de hogy igazsagos legyen mindeki a foldon aludt.
Reggel arra ebredtunk hogy ....

Mimi szemszoge:
Reggel arra ebredtunk hogy Zsolti azt ordibalja hogy yeti.Zsolti kiment h egyen valamit,mert kajas volt,es amikor kutatni
kezdett a hutobe latta h kozeledik valaki egyre es egyre kozelebb volt Zsoltihoz, es az a valaki jo magas, es szoros volt.
-Yeeeetii!-mondta Zsolti
-Kiszaladtunk a konyhaba, es meglattuk h Zsolti ugy megijedt Non Stopos Balazstol, h nekiesett a hutonek.
-Jaaaaj Balazs!-mondta Zsolti.Erre mindenki elkezdett rohogni.Non Stopos masik Balazs mar a foldon fekudt ugy rogott es ez mondta:
-Zsolti a sajat csapatodban levo Balazst se ismered fel!-mondta neki masik Balazs
-OOO, haggyal man-mondta Zsolti, majd a leesett tejesdobozra veletlenul ralepett ami meg felig volt.Es a tej szembespriccelte
a foldon rohogo Balazst.
-OOOO, te ezt direkt csinaltad!-mondta Balazs
-Neeem, nem volt direkt.-mondta Zsolti.Aztan mindenki leult, es Edit csinalt mindenkinek teat.Kozbe beszelgettunk a probarol
hogy mikor lesz.Aztan zuhanyzas utan feloltoztunk es indultunk probara.Egesz nap a studioban leszunk.Eloszor mi, aztan  a Summer Sisters es a Non Stop. Nekunk es a Summer Sistersnek azt mondta Miki h nagyon jo volt, egyre jobb.
-Most josztok-mondta Miki majd ramutatott Adamra.A fiuk odamentek , addig mi pihentunk es neztuk oket .Gergo olebe ultem,
Alizek meg egy masik kanapen.Amikor azt mondta Miki:
-Zsolti a beatbox-al kezdjuk a produkciot es aztan jonnek Adamek-mondta Miki
-Okee-mondta Zsolti, majd elkezdett beatboxolni.Aztan"veletlenul"  olyat bofogott bele a mikrofonba, h a masik terembe is
meghallottak, akik probalni vannak.Miki kerdon nezett Zsoltira:
-Bocsesz, pepsit ittam-mondta Zsolti
-Jo, folytassuk-mondta Miki, majd a studioba berohantak a mentorok.

Aliz szemszoge:

-mi ez a nagy zaj?-rohant be keresztes ildiko a nyomaban Gesztivel es Feroval.
-foldrenges vagy mi tortent?-kerdezte geszti is
-jaah bocsesz csak en  bofiztem 1et -mondta Zsoltika.
-asztaaa..hogy jon ki egy ilyen kicsi emberbol ekkora hang.-csoda;lkozott el Fero
-fero te csak halgassal inkab-mondta Geszti rohogve
-en meg eletembe nem bofogtem ilyen nagyot!-mondta Fero
-hat ha nem is bofogtel de emlekszel mikor babgulyast ebedeltel?Azis volt ilyen nagy hanem nagyobb-mondta Miki rohogve
-hat joo az mas volt.-mondta Fero pirosan
-jaja persze na haguk-rohogott Geszti es Miki is.
A proba vegen Miki ottmaradt es jott H.Tomi hogy elkeszitsek a duettet.
MI hazamendtunk es a Non Stop-os fiukkal,Mimiekkel filmet neztunk majd a film kozepe fele athivtuk Fannit,Csapiit,Tomikat,Dorkat es Norbit is.
-Adam muszaly volt azt a hulye horror filmet betenni?-kerdezte MImi
-ne jarjon a szad mert te es Edit mondtatok hogy tegyem be.-monta Adam
-de szedd kii!-mondta Edit
-nem szedi,ti eroskodtetek annyira hogy :"jaj Adam ,jaj Adam ez ojan jo tedd be"-mondta Balazs
-halgassal Yeti es nezd a filmet-mondtam
Megerkezdtek Mikiek.Az ordoguzos reszen H.TOmi odament Dorka hatahoz es ugy megijesztette hogy szegeny lany le eset a fotelbol.
-jaj bocsi ,nem akartam ,te ennyire felos vagy?-kerdezte H.Tomi
-hat nem annyira de ez felelmetes volt,am semmi baj-alt fel Dorka mosolyogva
-Elolvadt a ho.-mondta szoruan fanni
-nemaar:(-leptunk Edittel es Mimivel az ablakhoz.
-ugylatszik valaki nem tudja feldolgozni azt hogy a ho elolvadt.-mondta Norbi rohogve
-Uuuuuristen de ciki-mondtam majd gunyosan Mikire neztem
kinn Veca ugralt es orditott hogy miert olvadt el a ho.Mar annyira idegrangasa volt hogy szinte a foldhoz csapta magat.MI meg lerohantunk.
Vecca annyit ugralt meg vergodott hogy Csapii "veletlenul" kiette a labat,Veca meg pofaval bele esett a pocsolyaba.Ottis tovabb forgolodott.A nagy sirasba elkezdett bofogni.
Egymas utan minel nagyobbakat.
-fuuj veca szegyeld magad nem ilik ilyet csinalni-mondta Miki aki Veca helyett is szegyelte magat
-Eddig is tudtam hogy diszno vagy de ugy is nezel ki ,mar meg se haragudj-mondtam vecanak
-a nemharagszom,a hajamnak meg jot tett ez a viz,meg azota sem mostam meg a hajam ,de mar tiiszta zsiioroos-mondta vigyorogva.
De ekkor megjelnt geszti...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése