2010. december 23., csütörtök

A zene vonzásában.16.rész

Mimi szemszoge:
Ekkor mgjelent Miki, es ezt mondta:
-Veca gyere, mert akarok veled beszelni-mondta Miki
-Okeee-mndta Veca.Alizon latszott h feltekeny.Mikiek elmentek,mi meg mindig hocsataztunk.1ora utan bementunk.Edit csinalt szalmakrumplit, es azt ettuk utanna pedig mentunk vissza probalni,mert este is kellett.Amikor visszamentunk Miki meg nem volt
ott.Meg mindig Vecaval volt.Addig mi szorakoztattuk egymast.A Non Stop, en Gergo, Aliz, es Edit, es kesobb atjottek Csapiek is.Amikor megjottek Csapiek, ezt mondta Csapi:
-Na mivan Zsolti, man nem fosol?-kerdezte Csapi, mi meg mar annyira rohogtuk.
-Neem, mar nem-mondta Zsolti
-Akkor jo-mondta Csapi.
A nagy rohoges kozbe betoppant Tibi.
-Hat te meg mi a faszt csinalsz itt-kerdezte Csapi
-Voltam nallatok, es nem voltatok otton, es volt ott 1 cetli, h probalni vagyunk, es ide jottem
-De azt nem neked irtuk-mondtam neki
-Ha nem nekem akkor kinek?-kerdezte Tibi ledobbenve
-Csapieknak-mondtam neki
-Jaaaaa-mondta es odajott hozzam, es le akart smarolni.
-Na huzzal innen mig nem kapol egyet-mondta Gergo.
-Jovan na-mondta Tibi.Aztan odament a tobbiekhez is, de Edit seggbe rugta,Fanni ugyszinten, Aliz pedig ennyit mondott:
-O Tibi hagyal man-mondta Aliz
-Ekkor betoppant Miki:
-Mivan itt?-kerdezte Miki majd bejott es leult a kanapera
-Semmi kozod hozza,amugy meg semmi.-mondta Aliz
-Mi az hogy semmi kozom hozza?Azert megis csak van kozom a mentoraltjaimhoz!-mondta Miki
-Jolvan,nemkell leharapni a fejem.-emelte fel Aliz vedevezeskeppen a kezet majd bement a szobajaba
-Mi van Alizzal?-kerdezte Tibi
-Semmi kozod hoza.-mondta Miki
-Prunyomunyo Mimi mi van veled?-kerdezte tolem Tibi
-Anyad picsaja prunyomunytyo ,te szippantos allat!-ment oda duhosen gergo es vagott nala 1 olyat hogy Aliz is kijott a szobabol.

Aliz szemszoge:
-He mitortenik itt kerem?-jottem ki a szobabol mert csattanast hallotam
-Gergo behuzott 1et szippantosnak.-mondta Mimi
-huu nah meseljetek.-ultem le a kanapera de direkt nem oda ahol Miki ul.
-Gergo feltekeny lett szippantosra.-mondta Fanni
-jah ertem,kajas vagyok.-mondtam Editnek
-oke.-mondta
-naah csinalj mar egy kis palacsintat.-mondtam Editnek
-jo ,de nincs tej.-mondta
-Hogyhogy nincs tej??ki itta meg,vagy 2 oraja meg volt !-mondtam
-hat az mar regen volt.-mondta Miki
-Miki te ittad meg?-kerdeztem
-nem,Veca,de le volt jarva,szegeny mindig a budit jarja azota.-mondta Miki
-jah oke,joljart.-mondta Csapii rohogve
-jaja igaz,inkabb o legyen szarul mint mi.-mondta Adam
-Asszony megyunk vasarolni?-kerdezte Csapii Edittol
-persze,de mit kel venni?-kerdezte Edit
-Tejet a palacsinahoz!-mondtam
-eees finettit iss!!-mondtuk 1szerre Mimivel
-oke
-de finettibol jo sokat vegyetek!!-mondtam
-oke
-sziasztook!-jott be veca feher ruhaban es amit mar tole megszokhattunk mezitlab
-szia
-hasznalhatom a vc-t?-kerdezte Veca
-ahha
-Mikii nincs papiir!!Hozza ma 1 csomaggal!-ordibalt ki Veca
De mivel senki sem reaglat ra arra gondolt hogy felhasznala a ruhajat.
Mimi szemszoge:
A treningfelsojet hasznalta fel.Aztan kijott a mosdobol,es kiszaladt.Valoszinuleg haza ment.Edit es Csapi hazaertek, vettek tejed, es 1nagy finettit.Edit csinalt sok-sok
palacsintat.Aztan jott a finetti.Mindenki evett vagy 5-6ot.
-Fuu, teli vok-mondtam a tobbieknek
-Fuu enis-mondta Csapi
-Sztem mindenki-mondta Aliz
-Nem, nem mindenki-mondta Zsoltika
-Na jo, akkor egyel meg-mondtam neki
-Eszek is!-mondta Zsolti.1ig beszelgettunk aztan lefekudtunk, mert holnao klubkoncert.
Reggel arra ebrettunk a mentorok jottek szolni h keszuljunk.Elkeszultunk,es aztan elindultunk.Eloszor 1 kozos produkcioval
keszultunk.Aztan Fanni es Tomi eloadtak 1produkciot.Nagyon jo volt,es ezt a kozonseg es igy gondolta.Aztan mi kovetkeztunk, Gergo megfogta a kezemet, es ugy mentunk a szinpadra.A szam vegen a kozonseg felalva tapsolt , es visongatott.Aztan jott
Csapi, akit ugyszinten megtapsolt a tomeg.Aztan a Summer Sisters , majd a Non Stop, es oket is allva tapsolta a kozonseg.
A koncert vegen a rajongok lerohantak minket.Nagyon sok kerdest tettek fel, es autogrammot kertek,es persze szivesen valaszoltunk , es adtunk autogrammot.Aztan elindultunk haza, es otthon Csapi azt mondta:
-Gyerekek nem akartok bulizni?-kerdezte
-De igen-mondtam Csapinak
-Akkor mire varunk-mondta Csapi.Aztan el keztunk keszulni.Zsolti 1fel orat ult a furdoszobaban, es amikor kilepett az ajton, mindenki ott allt az ajtonak tamaszkodva.
-Mivan?-kerdezte Zsolti
-Mi lenne?csak mi is mennenk-mondta Csapii
-Jaa
-Na most en meek-mondtam, es beszaladtam.Utanam jott Adam.Utanna pedig a tobbiek.Aztan elindultunk, amikor betoppant Dorka.
-Sziasztok nem akarok zavarni csak azt uzente Peter hogy Fanni ne bulizt magad nagyon tul mert holnap proba.
-oke-mondta Fanni
-nincs kedved velunk jonni ?-kerdezte Aliz
-Hat....-mondta Dorka
-nah mondd mar hogy igen!-mondtam mosolyogva Dorkanak
-oke akkor jovok enis.-mondta mosolyogva Dorka

Aliz szemszoge:
Dorkaval egeszult ki a kis csapatunk.Miki most sem jott velunk.Mar epp indulni keszuntunk amikor berobogott Veca.De most nem mezitlab hanem zokniban volt.
-ha csuusztokkk!!hova mentek ennyire kinyalva.-mondta Veca
-Veca mi nem vagyunk kinyalva ,de van valamim amit te kinyalhatsz.-mondta Non Stop Abel
-jajj peersze,de viggyazaa mert benne vagyok a tv-be!!-mondta veca riszalva a segget.
-ki hozta be ezt a buldozert?-kerdezte Csapii
-ki a buldozer en nem latom ! holvan!?!?-kapkodta veca a fejet jobbra-balra
De ekkor kihoztam egy tukrot es Veca ele tettem.
-Tudom hogy eleg zsiros a hajam majd holnap megmosom.-mondta Veca
-nah a buldozert kerested,ittvan.-mondtam Vecanak
-Mimi most ok mirol beszelnek?-nezett Dorka ertetlenul
-Minig ilyenek-mondta Fanni
-megyek nyitom az ajtot.-mondta Edit
az ajtoban Miki allt.
-Sziasztook-lelepett be miki
-szia-koszontunk
De en es Veca tovanbbn veszekedtunk megpedig azon hogy miert vette el tolem Mikit.
-te klorid haggya el mert szajba ruglak figyeld meg!!-mondtam vecanak
-en nem hagyok klodit en natrium karbonat vagyok!-mondta buszke vigyorral amit egy narancsal letoroltem a keperol mert hozza vagtam egy narancsot.
-Aaa cuki Malek Miki muki latod mit csinalt???-kerdezte visitozva veca
Miki persze egybol "mentorosan " probalt donteni.
-Miki teged keresnek -jott be Dorka.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése