2011. február 18., péntek

A zene vonzásában18.rész

Mimi szemszoge:
De akkor megjelent Geszti:
-Megis mit muveltek ti itt?-kerdezte Geszti
-Mi semmit, de Veca igen-mondta Zsoltika szorakozottan, ahogy mi is
-Veca, allj fel-mondta Geszti
-Mar nem vagy a mentorom , ugyhogy ne mond meg h mit csinaljak-mondta Veca
-Na allj mar fel!-mondta Geszti, es odanyujtotta a kezet Vecanak, aki majdnem belehuzta Gesztit is .De Geszti nem hagyta magat, igy nem esett bele.De ezt a mozzanatot Zsoltika lefenykepezte, amit Gesztiek nem lattak.Geszti hatrafordult:
-Ti mesterkettek valamiben-mondta Geszti
-Mi neeeem-mondta Zsolti, aztan intett hogy mindenki mennyen be.Mikor Geszti visszafordult Vecahoz, mi beszaladtunk.
Amig Gesztiek kinn voltak Zsoltika feltette a gepet Veca 1ik rajongoi oldalara.Azt a kepet amikor Veca sarosan ott vergodik
a sarba, es azt amikor Gesztit is beakarja rantani.Amikor Zsoltika feltette egybol megneztek 17en.Aztan bejottek Vecaek.
Geszti meglatta a kepeket:
-Ezt ki csinalta?-kerdezte Geszti mergesen
-Mind1 is, le kell szedni-mondta Geszti, odament , es leszedte Veca rajongoi oldalarol a kepet.
Kesobb Geszti es Veca hazamentek, es amikor kileptek az ajton Zsolti ezt mondta:
-A mobilon ugyis fennvan.-mondta Zsolti
-Es felteszed?-kerdezte Fanni
-Hat szerinted?-kerdezte Zsolti
-Akkor igen-mondta Fanni.Kesobb Edit csinalt szalmakrumplit.Kaja kozben beszelgettunk.En Gergo olebe ultem,Fanni Tomieba,
Edit Csapieba, Miki meg varta Alizt aki bement a szobaba valamiert.De Miki bement Aliz szobajaba.
-Hat Veca kemeny volt, ott vergodott a sarba-mondta Csapi kinn, erre elkezdtunk rohogni
-Hat az volt-mondtam
-Este megyunk discoba?-kerdezte Gergo
-Aha-mondtuk egyszerre, majd Gergo megcsokolt.
-Ujjuj- mondta Csapi,majd hatranezett,ahol Tomika es Fanni is csokoloztak.
-Ujuj-mondta Csapi, majd megcsokolta Editet.Aztan mentunk keszulni, amikor meghallottuk h Miki kiabal.

Aliz szemszoge:
-Miki haggyal mar!En nem, megyek veled bulizni!-mondtam Mikinek
-Miert nem??Eggyaltalan miert szakitottal velem??Magyarazt meg!!-emelte fel Miki a hangjat
-Miert szakitottam veled??kerdezd meg Pocsolyast! meg gondolkozz egy kicsit.-mondtam majd taszigaltam kifele a szobabol.
De Miki visszafordult,en meg toltam tovabb az ajto fele o  meg megfogta a nyakam es megcsokolt.
-Miki te fogyatekos magadnal vagy!?! Engem ne csokolgass mar nem vagyok a baratnod!-kiabaltam Mikivel.
A tobbiek az ajto elott alltak es hallogat a mi kis "beszelgetesunket"
-Mondd hogy nem szeretsz!-huzott ujra magahoz Miki majd megfogta a kezem
-De te nem!-tereltem a temat
-Olyan negativ vagy!De igen szeretlek!-mondta Miki
-Ajajajj akkor miert jarsz aval a mocsari malaccal??-kerdeztem
-Mar nem jarok vele ,sot nemis jartam ,csak egy csok volt semmi tobb en teged szeretlek!-mondta Miki
-chh etess mast!-mondtam majd neki loktem az ajtonak
Miki nem szolt semmit csak megolelt majd az arcomra tette a kezet,en meg hogy elengedjen vegere beleharaptam a kezebe.
-Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa-orditotta el magat Miki amire az egesz banda berohant
-Uristen Aliz mitcsinaltok??-kerdezte Norbi
-Semmitt-paskoltam meg Mikinek a vallat
-nah akkor indulhatunk??-kerdezte H.Tomi
-igen csak elkeszulok.-mondtam a tobbieknek.
-oke-mondtak
Mikor elindultunk osszefutottunk  a mentorokkal.
-Csabi bulizni mendtek?-kerdezte tolunk Fero
-igen-mondta Csapii
-akkor jo !jo szorakozast!-mondta Fero
Mikor be ertunk tancoltunk,meg enis tancoltam Mikivel.
Nagyon jo buli volt.Reggel  7 re ertunk haza.Egybol aludni mendtunk.Mineki ahova tudott oda ment aludni.Csak delutan 4kor keltunk fel.
-Enyem elosszor a furdo!!-jelentette ki Edit
-oke!De az enyem lenne igazsag szerint1De csak mer olyan rendes vagyok-mondta Csapii erre Edit megcsokolta
....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése