2010. december 1., szerda

A zene vonzásában.12.rész

Mindenki meglatta h Mikiek csokoloznak.Ildiko ugy leszidta utanna Mikit h az nem kifejezes.
-Miki most mit csinaljunk??-kerdeztem
-Nemtudom ,de remelem hogy ennek nemlessz kovetkezmenye-mondta Miki nagyot sohajtva majd atolelt ,amikor szoltak h vege a reklamnak
-Nah megyek a tobbiekhez,imadkozzatok ertunk.-mondta a tobbieknek Miki majd megpuszilta a fejem es elment.
Mi voltunk az elsok.kicsit idegesen leptem szimpadra,de ahogy raneztem Mikire es lattam  a szemen hogy a korulmenyekhez kepest semmi gaz kisse megnyugodtam.
Elkezdtuk a szamot.Mi Demi lovato es Selena Gomez kozos dalat az:One the Same-t adtuk elo ,azaz "Egy es ugyan az" talan nem is volt meglepo hisz testverek vagyunk.
Miutan eloadtuk a szamot a kozonseg es a mentorok is tapsolni kezdtek,meg Ildiko is bar lattam egy kis gunyt a szemeben de ez most nem erdekelt.
-Most haljuk a mentorok velemenyet.-mondta Balazs mosolyogva
-legyen Fero.-mondta Nora
Nagy Fero:Lanyok a velemenyem meg mindig ugyanaz.ez a dal is fantasztikus volt.ha a mentorotok ugy erzi hogy nem bir veletek en szivesen megmentorallak tieteket:P.-mondta Fero nevetve
keresztes Ildiko:Fero szerintem elbir veluk a Miki ,foleg Alizzal.-mondta grimaszolva esjott hogy lemenjek es a szemebe mondjam hogy:szalj le rolam te klorid- de sajnos ezt nem mondhatam,helyette inkabb rapillantottam a Mikire aki zavartan nezett
Geszti Peter:Lanyok szinten fantasztikusak voltatok.
-Es most haljuk a mentorotokat.-mondta Nora
Malek Miklos:Lanyok enis csak azt tudom mondani amit a tobbiek,nagyon jok voltatok,buszke vagyok ratok.-mondta mosolyogva Miki
Mimi szemszoge:
Az ildiko ugy orditott hogy csak neztunk mint  moziba.
Alizek nagyon jok voltak,untanuk Fanni kovetkezett,aztan mi.
Mi Demi Lovato es Joe Jonas kozos dalat a :"Make a Wawe" cimu szamot adtuk elo.Azaz :"Csinalj egy hullamot"
 -Mimit es Gergot hallotak!-mondta Balazs
Geszti Peter:ismet fantasztikusan teljesitettek,gratulalok.
keresztes Ildiko:jok voltatok,szuper.
Nagy fero :nagyon jok voltatok,bennem megcsinaltatok a hullamot az bizos ,csak igy tovabb.
Miki:Nagyon jol teljesitettetek,szuper volt.
Utanunk jott Csabi es Tomi,oket is nagyon megdicserte a zsuri.
Szerencsere tovabbjutottunk.De nagyon meg is ijedtunk, mert Katinak, es Fanninak kellett parbajozni.De szerencsere Fanni jutott tovabb.Egesz ido alatt Tomi a kezet tordelte.De mikor tovabbjutott Tomi elkezdett ugralni.
Az elo show utan buliztunk 1 jot, reggel 8ig, meg a mentorok is ottvotlak egy ideig.
A Miki es Alizos ugy elsimult, csak 1-2 pletykalapban jelentek meg, de elsimitotta az ugyet.Masnap 3korul keltunk, Csapiek is nallunk aludtak. Reggeliztunk, es utanna jottek a tanarok , orat tartani, mert nem volt idonk suliba is jarni.
Eloszor a matek tanarunk jott Pop Tibor, aki belenk volt esve rendesen.Csengettek, mentem kinyitni, es legnagyobb meglepetesunkre Tibi volt az:
-Szia Mimi, jottem mateket tartani.-mondta Tibi, nagy kedvel
-Hat azt latom-mondtam almosan
-Na gyere be.-mondtam neki mert tegeztuk, o eroltette h tegezzuk.
-Ok, megyek-mondta Tibi.Benn koszont Aliznak, Gergonek, Fanninak, es Tominak.Nekunk tartott kulon orakat. A tobbiek addig ott ultek es neztek a tegnapi elo show-t, es persze mi se nagyon tudtunk figyelni, mert mi is arra figyeltunk.Az ora kozepen, bejott Csapi 1pohar kolaert,es ezt mondta:
-Ki ez a szippantos?-kerdezte Csapi.Erre mindenki elkezdett rohogni, kiveve Tibit aki ezt mondta:
-Jobb lenne ha nem szolnal semmit, mert ha odamemegyek akkor.......-mondta Tibi nagy kemenyen
-OOh te azt hiszed te tibicsoki, h meg tudsz ijeszteni-kerdezte Csapi
-Igen, kepzeld-mondta Tibi nagy komolysaggal
Csapi kiment, es folytattuk az orat. Valami kepleteket vettunk fel,de mar untuk az orat.Mar 5 es fel oldalt irtunk, amikor kiment a wc-be Tibi.Es Gergo ezt mondta:
-Hogy szakaggyal meg, h birsz ennyit diktalni-mondta Gergo, erre elkeztunk rohogni es feljott Csapi is, aki ezt mondta:
-HOva ment man mister szippanto?-kerdezte Csapi
-Ha kiment a budiba-mondta Gergo
-Ha szivjon gazt-mondta Csapi
-Pont van a szekrenybe hashajto, es itt van ez a pohar kola,eeees... . -mondta Csabi
Csapika kiment behozta a hashajto, es beleontott egy csomot a poharba.Aztan lement vissza tv-zni.Visszajott Tibi, aki ezt mondta:
-Huuuh, nagyon szomjas vagyok-mondta, majd lehuzta az egeszet.
-Jujjj-mondta Fanni
-Tessek?-szolt Tibi
-Nem mondtam semmit, mar halucinalni kezdel.-mondta Fanni 1fel ora se kellett es hallottuk h valakinek nagyon konyorog a gyomra, es volt par otletunk h kinek.Fanni ,megszolalt:
-Tiby, ehes vagy?-kerdezte
-Neeem , nem vagyok ehes, csaaak-mondta, de nagyon folyt rola a viz.
-Csaaak nagyon kell-mondta majd elviharzott a wc-be.Ahogy ezt Csapi meghallotta feljott, es elkeztunk rohogni,amikor meghallottuk h Tibi kiabal:
-Gyerekek, nincs wc-papir!-mondta ketsegbeesett hangon Tibi.Erre Csapi csak annyit mondott:
-Tettem rola h a  budipapirt eltuntettem-mondta vigyorogva Csapi
Kesobb Tibi megtalalta a wcpapirt es utanna hazament.Meg mielott kilepett volna az ajton ezt mondta:
-Tudom am h ki volt az aki elvette a wc-papirt!-mondta Tibi
-Na gyertek pusziljalak meg titeket, mondta Tibi, nekem , Aliznak ,meg Fanninak.
-Na szalljal lefele Mimirol, szippantos-mondta Gergo
-Szallj le a lanyokrol-mondta Tomi.
Tibi erre csak elviharzott mert megint konyorgott a hasa, es aztan mi meg nagy nyugodtan ultunk le amikor halltuk hogy valaki nagyon csenget.
-kinyitom biztos Miki az.-mondta Aliz majd elment ajtot nyitni
-Szia Mikii -kezdtunk el koszonni de meglattuk hogy Tibi rohan a wc-be ahol Csapi van.
-Csaba engedj be ,nagyon kell!-mondta Tibi szinte mar a kormet ragta
-De en jovok Csabi utan!-mondta Tomi
-Igen,Tomi utan meg en!-mondta Gergo
Nah mi ezen ugy elkezdtunk rohogni hogy zengett a haz.

Aliz szemszoge:
Egesz nap ittvolt az az idiota matektanarunk es csak diktalt es diktalt.Neki mind1 volt h mit diktalt,volt h 1 mondatot harmadjara irtunk le,de o csak mondta es mondta.Azthittuk h megszabadultunk tole ,de Csapi hashajtot tett az italaba es visszajaro vendeg lett.
Mostis itt szivatjak a fiuk!Hat en behalok rajtuk ,hogy mit lemulvelnek szippantossal:))
-nah mostmar nagyon remelem hogy tenyleg a Miki az!-mondtam majd ajtot nyitottam mert szinten csengettek
Es az ajtoban tenyleg a Miki allt.
-Sziaa.-mondem hozza majd megcsokoltam.
-Szia Baba -huzott meg kozelebb magahoz
-gyere Miki ezt latnod kell!-mondtam nevetve majd a furdobe vezettem,es utkoben elmeseltem neki mindent
-uristen!holvan? kinyirom!-mondta komolyan Miki
-hagyd mar Miki,eleg buntetes neki az a marok hashajto amit Csapii az italaba tett.most itt jarja a wc-t.-mondtan neki nevetve.
-Hello sracok!-koszont vigyorogva Miki de mikor meglatta Tibi szippantos es remult arcat ugy elkezdett nevetni mind mi az elobb.
-szia Tibi vagyok.-mondta Tibi es kezet nyujtott Mikinek
10 perc varakozas utan Tibi feladta a belevel folytatott kuzdelmet melybol a bele kerult ki gyoztesen.
-Basszus!-mondta piros fejjel Tibi akin feher nadrag volt.
Ekkor kijott Csapi is elegedett fejel.El erte azt amit akartunk!:D
-Huu ocsem milyen budos van itt?Inkabb maradtam volna bennt!-mondta Csapii
-Fuuj Tibi takarodj mar!-mondta Gergo
-nah lanyok ki akar nekem adni 1 jo nagy cuppanos puszit?-kerdezte Tibi
-Bameg senki,huzzal el mert kapsz a fejedre.-mondta idegesen Miki
Miutan lelepett a matektanar,jott a nyelvtan taanrno Vegh Ibolya.
Mikor meglattuk mind fujolni kezdtuk mert mindenkiek megvolt rola a velemenye.
-Nemaar,mar csak o hianyzott sohajtott egy nagyott Gergo.
-igen,de van meg a hashajtobol.-mondta     Csapi gonoszul vigyorogva.
-Csapii o mar 50-en felul van.-mondta Tomi rohogve
-Jo akkor zarjuk ki!-mondta Edit
-Edit komolyan mondod ?-es ugy neztem a noveremre mint 1 ufora.
-komolyan,tanitott engem is.-mondta Edit
-oke,en benne vagyok.-mondta Miki
En csak nezdtem hogy mi lett veluk.
-nah akkor hogy csinaljuk?-kerdezte Mimi
-hat vigyuk ki a cuccat ,es mikor kimegy erte kizarjuk.-mondta Gergo
-oke.-mondta Miki es ugy ahogy volt a taNAr cuccat kivagta
-Nah ezt el is inteztem,pusziit kerek.-jott be buszke vigyorral majd ramnezett.
-most nincs kedvem puszit adni Mikike,most elfaradtam.-mondtam szineszkedve
Ekkor odajott a kanapera es elkezdett csikizni.
-Mikii csak az oldalamat neee,konyorgoom.-mondtam mar fuldokolva a nevetestol.
De nemhogy abba hagyta volna beszaltak a tobbiek is,csikiztuk egymast ossze-vissza
Mimi szemszoge:
Gergo ugy megcsikolt h leestem a kanaperol.Aztan hallottuk hogy valaki kiabalt, es az ajtot rugdossa, nem volt nehez kitalalni, h ki volt.Igen, Ipoly.
-Engedjetek be azonnal mert ha nem akkor......, akkor.....!-orditotta , de szinte semmi sem halatszott , olyan vekony hangja van
-Mert ha nem engedjuk be akkor mi lesz?-kerdezte Csapika
-Akkor szolok Gesztinek h segitsen kinyitni az ajtot-moondta nagy komolysaggal Ipoly
-Juuuj,szinte bekakaltunk Gesztitol-mondta Csapi, majd hirtelen kinyitotta az ajtot, es Ipit ugy oldalba kapta, hogy az valami fantasztikus volt.Aztan bejott Ipi es leult, es megbeszeltek Csapival h "kibekulnek".De Csapi csak adta az artatlant,es amikor kiment a mosdoba bezarta.Az ablakon kellett kimasszon.Aztan hazament , de elotte ezt mondta:
-Ezzel meg nincs lezarva az ugy-mondta nagy komolysaggal
-Jovan Ipike-mondta Csapi, aztan hazament Ipi.Ipirol tudni kell, hogy minden honapban hajfestesre jar, mert a haja mindig kifeheredik. Fekete-voros hajjal jar tanitani.Tibyrol meg ne is beszeljunk,ugyvan h o is jon mateket tartani kedden.A szippantos,Csapi szerint.Aztan megszolalt a csengo...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése