2010. november 26., péntek

A zene vonzásában.10.rész

Mimi szemszoge:
Parna csata kozben Csapika 1olyat vagott Fanninal h nekiesett a falnak.Tomi nagyon megijedt es odaszaladt Fannihoz:
-Minden rendben?-kerdezte Tomi
-Igen, csak ez az idiota Csapi ugy elkapott.-mondta Fanni, szinte mar magan kivul, annyira kiabalt.Csapi meg mar olyan volt mint a pulyka annyira rohogte.
-Na most kapoool!-mondta Fanni Csapikanak.Es odaszaladt hozza, es lehuzta a nadragjat, a lenyeg nem latszott, de a feneke igen.
Csapika csak bepirult es beszaladt a szobajaba,Edit pedig utanna.Na ezzel abba hagytuk a parnacsatat .Amig ok benn voltak,addig mi kinn beszelhettunk, hulyultunk meg minden,hogy mirol azt mar nemtudom:P.
Gergo szemszoge:
Eljott Mimi szulinapja.Okosan megszerveztuk a bulit, hogy ne vegye eszre.Szombat volt,es az elo show utan akartuk a bulit megtartani.Sokat probaltunk meg az elo show elott, utana mentunk oltozni, smink, haj stb.Elso produkciot Vastag Tamas kezdte,akit nagyon megdicsert a zsuri, h egyre jobban enekel.Utanna jottunk mi, mindet is megdicsertek, h milyen jol illik a hanguk egymashoz, es szep volt a produkcio is.Utannunk jott Vastag Csaba, aki megint belenezett a kameraba es a kozonseg mar olvadt is:P.
Utanna a Summer Sisters jott, oket is megdicsertek , de legfokeppen Geszti dicserte meg.Aztan mindenki eloadta sajat produkciojat,es Balazs lezarta a szavazast. Nagyon izgultunk, Nora megint elmondta h a felsorolas nem a tovabbjutas szerint olvassak fel.
Eloszor Domokos Fanni jutott tovabb, akit nem erdekelt h mivan megcsokolta Tomit.Erre a kozonseg tapsolni,visitani kezdett.
-Kovetkezo tovabbjutooooooo-mondta Balazs
-Mimi es Gergo.Nagyon megkonnyebultunk h tovabbjutottunk, es mar szaladtunk is a szinfalak moge, ahol egesz ido alatt csokoloztunk.
-Kovetkezo tovabbjuto-mondta Nora
-A Summer Sisters.Aliz es Edit nagyon megkonnyebultek h tovabbjutottak.
S aztan meg tovabbjutott Csapi, Tomi.
Janicsak Veca es Takacs Nikolasznak kellett parbajozni.Ildikonak mar egnek allt a haja, annyira ideges volt.Fero meg csak lazan ult ott es varta , h ki esik ki. Vegul a mentorok ugy dontottek h  Takacs Nikolasz marad itt,es Veca megy, erre Veca hisztisen kirohant, es a szinfalak mogott elkezdett rugdosni mindent ami a laba elott volt.Ildiko meg is konnyebbult
Mimi szemszoge:
 .Aztan hazamentunk,es nem is sejtettem h keszulnek valamire, de igen , ahogy beleptem az ajton, mar ott volt mindenki:
Gergo, Miki, Alizek, Csapi,Tomi, Fanni, Non stop,es a mentorok. Mikor beleptem az ajoton nagyon meglepodtem h mindenki itt volt.
BOLDOG SZULINAPOT MIMI!!!!!-mondtak egyszerre
Eloszor odajott Gergo, es megcsokolt, kaptam tole 1 ajandekot, 1 nyaklancot, nagyon szep volt .
Egy kicsit el kellett forduljak , mert meghatodtam.
Aztan jottek a tobbiek:
Heepi Burszdej!!!-mondta Csapika,aztan megpuszilt, tole kaptam 1 kacsat aki mindig csak ennyit mondott"Jo napot".
Mikor meglattam elkezdtem nevetni,ez az ajandek olyan Csapis volt:D
Aliztol es Edittol egy karkotot,Tomitol pedig a kedvenc konyvem :"A Vampir naplok" kovetkezo reszet kaptam.Fannitol meg egy olyan meretu plussmacit kaptam,ami szinten szines volt hogy alig fertem tole,es meg tortat is sutott nekem.A 3 mentortol egy zenedobozt,Mikitol pedig egy gitart kaptam amibe bele volt vesve:"Mimi 18"
Annyira orultem az ajandekoknak hogy elpityeregtem magam,erre mind odajottek es megoleltek.
-Jajj nagyon koszonom az ajandekokat,nem kellet volna.Nekem azis ajandek hogy megismertelek titeket,es hogy a barataimnak mondhatlak bennetek.-mondtam
-Dehogynem,egyszer 18 az ember!-mondtam Miki mosolyogva.
Hallgattunk zenet,es mutan a harom mentor elment beindult a buli.
Egesz ejjel buliztunk amikor bejott Veca sirva,hogy Miki beszeljen Nikolasszal(Mikulas) hogy oltozzon be a borvelyi iskola Mikulasanak.De termeszetesen Nikolasz nem vallalta,Miki meg nem akart jarkalni,es amugy sem akart mozdulni Aliz mellol.
-Veca haggyal mar,nem megyek nem erted?-kerdezte Miki kiborulva mert Veca elkezdte tapizni,amit Aliz szerencsere nemlatott mert akkor tuti megcibalja Vecat.
Tevedtem megis latta.

Aliz szemszoge:
Fannival epp a tanyerokat vittuk be a konyhaba amikor meghallotam hogy Miki kiabal valakivel.
-Fanni,jovok egy perc,csak behozom a villakat is.-mondtam Fanninak.
Mikor kileptem azt lattam hogy Veca Mikit tapizza es Miki elloki magatol majd elindul kifele,kozben a telefonjat babralja.
Mar indultamn ki hogy kerdore vonjam Vecat hogy miert tapizta Mikit mikor kerestek telefonon.Miki volt.kicsit hezitaltam hogy felvegyem vagy ne vegyem fel,de vegul is felvettem a telefont.
-Szia Baba.-mondta mosolyogva.mostanaban Babanak szokott nevezni.Ma az elo show-ban is majdnem ugy mondta ,hogy Baba,de szerencsere idoben valtott az Alizra,de elpirult en meg mosolyogtam 1000-rel
-Szia Miki!miert jottel el?-tettem a vakot.
-huu hosszu,gyere a haz ele ott vagyok es elmondom-mondta sohajtva.-igazan orultem hogy oszinte es bar nemharagszom ra megis probara akartam tenni ,hogy oszinte velem,es orommel tapaSZtalom hogy igen.
-Sziaa-ijesztettem meg hatbol
-szia ,gyere ulj ide.-mondta vigyorogva
-oke,mit akartal mondani?-kerdeztem
-figyi ne ertsd felre-mondta Miki-elmendtel a Fannival ekkor odajott Veca,hisztizet ott en meg lealitottam,es o meg elkezdett tapizni.-mondta el azt amit enis lattam
Erre kitort belolem a nevetes.En csak kacagtam es kacagtam Miki meg csak nezett ,hogy mi a bajom.gondolom nem erre szamitott.
De ekkor kijott Veca aki "veletlenul" belemrugott.
-Veca ezt miert csinaltad?-kerdeztem
-Jajj bocsi veletlen volt,vagy megsem?-mondta jol hallhatoan.
-Hogy lehetsz ilyen?-kerdezte Miki is
-jaj boccsi,de olyan jo lenne ha en ulnek ott es nem Alizka.-mondta Veca Mikinek.
Belolem mar megint kitort a nevetes de mikor Veca meghuszta jo erosen a hajam,elszakadt a cerna felalltam es ugy felpofoztam Vecat hogy orran-szajan omlott a ver.
-Mikii hivd a mentoket!-vinnyogott Veca .
-Dehogy hivom,tessek itt egy zsepi.-mondtam Vecanak
kijottek a tobbiek akik nagyot neztek mikor meltattak Veca veres pofazmanyat,es az osszeborzolt hajam.
Csapi persze egybol felkialtott hogy:csajbunyooo!
De ekkor Veca odament es..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése