2010. november 22., hétfő

A zene vonzásában 7.rész

Mimi szemszoge:

Amikor lementunk a fiukert meglattuk Keresztes Ildikot, aki meglatta Csapikat es Tomikat reszegen.Szegeny asszony kiakadt mikor,meglatta oket.Tomi volt az egyetlen, aki csak 3poharral ivott, Miki es Gergo 4el, es Csapikam , hath azt szerintem meg o se
tudja mert olyan reszeg volt, hogy Tomi hozta haza. Nem is hittem h Miki berugott, de igen.Miki vezetett hazaig , meghozza reszegen.Mikor odaertunk meghallottuk h Ildiko orditja le a fejuket:
-Nem szegyellitek magatokat, h vagytok kepesek az elo show elott 1 nappal inni?-orditotta el magat
-Holnap tiszta masnaposak lesztek-uvoltotte meg mindig
-Jovan man ,nem ordisson man a fulunkbe, tudjuk mi is-mondta Csapika
-Meg szemtelen is, es Miki rad sem ismerek-mondta Ildiko
-En se rad-mondta Miki rohogve
-Na latom nincsennek otthon , akkor majd holnap talalkozunk, Tomi te meg siess hazafele-mondta Ildiko.
Mi csak neztuk h ordibal veluk , es kacagtuk.Aztan Csapika megint elkezdett enekelni, nemtudtuk milyen nyelven volt, de o elvezte h enekelt, legalabbis probalt enekelni.Gergo odajott hozzam es ezt mondta:
-Szeretlek Mimi , hozzam jossz felesegul?-kerdezte Gergo
-Enis szeretlek,igen, de most gyere be, majd holnap megbeszeljuk.-mondtam neki
Csapika raesett Editre.
Aliz szemszoge:
-Aliz, szeretlek, nem akarsz hozzamjonni-mondta Miki.
-De igen- de gyere be mondtam neki.
Edit szemszoge:
-Ezek egyutt hataroztak el h felesegul vesznek titeket-mondta Edit
-Hath igen-mondta Miki
Bementunk a fiuk beestek az agyba , aztan mi is.
Mimi szemszoge:
Reggel arra keltunk h Adam benyitott h Miki mar biztos var minket, oszt kozbe meg ott volt 1 szobaval arrebb.
Kimentunk es mindent megbeszeltunk, reggeliztunk:
-Jo 8vagyat mindenkinek-mondta Csaba
-Koszi neked is-mondtuk.
-Gergo, tudtad h tegnap megkerted Mimi kezet?-mondta Fanni
-Hath, remlik valami, de nem is olyan rossz otlet,sot-mondta Gergo vigyorogva
-En meg csak elpirultam.Es mondtam Mikinek:
-Miki te is megkerted Aliz kezet.-mondtam Mikinek
-Igen?-nem emlekszek, lehet-mondta es ra kacsintott Alizra
-Csapikam draga, te olyan szinten be voltal rugva h nem tudtal jonni a sajat labadon-mondtam Csabinak
-Jajj ne is mondd tudod h faj a fejem-mondta Csapika
-De estig ossze kell magunkat szedni, tudjatok.-mondta Miki
-Igen , tudjuk.
Tamas,Csaba, es Fanni mentek az o mentorukhoz a probara. Kesobb mi is mentunk.A proban minden jol ment,mar nagyon izgultunk.
Mentunk a fodraszhoz, sminkeshez stb. , es utanna eljott az a perc amikor megkezdodott az X-faktor 2. kozepontoje, a multkor Mariann esett ki.
Csapikam a Sex Bomb-ot adta elo, nagyon jol nezett ki, nem tagadjuk de Editnek szinte kiesett a szeme.Aztan jottek Alizek.
Ok valami Selena Gomez szamot adtak elo, es masodik szamnak , ha veletlenul parbajra kerulne a sor, akkor 1 Miley szamot.
Utanna kovetkezett Veca., aki  a Fighter-t adta elo, es amikor fellepett a szinpadra
elbukott a mikrofonba , es a kozonseg felallva tapsolt neki, azert mert elesett.
Aztan jott Tamas, es mi.Nagyon izgultunk, a Trambulint adtuk elo, es ha parbajra kerulne a sor akkor a No air-t.
A produkciok utan, osszesitettek a szavazatokat, es lezartak a szavazast. Mindig , minden adaskor Balazs elmondja h a felsorolas nem a tovbbjutas szerint kerul sorra.Balazzsal is joba vagyok, sokat szoktam vele beszelgetni.
-Akinek a nevet mondom most, azt megkonnyebulhet, mert tovabb jutott:
-Vastaaaaaaaaaaaaag ................ Csabaaaaa!
Csapikam egy olyat ugrott, h Mikulas se tudott volna nagyobbat ugrani.
-A kovetkezo tovabbjuto:
-Mimi es Gergo!-mondta Balazs
Megoleltem Gergot, o pedig felemelt, de nem csokolt meg csak a szinfalak mogott, mert nem akartuk h masnak minden ujsagban az legyen.
-Kovetkezo tovabb juto: a Summer Sisters-mondta Nora
Edit a szinfalak mogott Csapika olebe ugrott.
-Kovetkezo tovabbjuto:
Vastag Tamas-mondta Nora.Kiraly L Norbinak  , es Nikolasznak kellett parbajozni, es ugy dontottek a mentorok h Mikulas itt marad,
es Norbi megy haza. Ildiko kikeszult idegileg mikor megtudta, a szinfalak mogott meg hisztizni is kezdett.
Az X-faktor utan elmentunk bulizni:en,Gergo,Miki,Aliz,Edit,Csaba,Tomi es Fanni.Nagyon jol ereztuk magunkat , amig meg nem jelent:Veca bandaja es a 3 mentor.

Aliz szemszoge:
-Aliz ,tudod ez a mi szamunk,gyere tancolni.-huzott be Miki a tomegbe
Ugy hivatalosan nem jartunk de mar van kozos dalunk.Habar szerintem ez nem meglepo hisz tulajdonkeppen a zenenek koszonheto azis hogy ismerjuk egymast.
Atfogta a csipom en pedig a kezem a nyaka kore fontam,es igy mozogtunk a lasu szam dallamara.Mar kis hijan csokoloztunk mikor Mimi remult arccal kozeledett felenk.
-Sziasztok ,bocsi szerelmesek de ha jot akartok Miki te ulj le ,Aliz te pedig gyere!-mondta majd elkezdett huzni Edithez es Fannihoz.
-Mimi mi a baj?-kerdeztem
-Baj nincs,csak katasztrofa.-mondta
-Mond mar mi baj!-mondtam
-Ittvannak a tobbi mentorok es Veca baratai .-mondta Mimi
-Nemar,es epp ide tartanak ,kosszi h szoltal,en atveszem innentol ,te csak szolj Mikinek mert nem ert semmit es meg rosszra gondol.-mondta Miminek aki el is indult megkeresni Miklost.
Mikor meglatam hogy kati mar Csaba olebe ul Edit meg szomoruan bamulja a poharat felment nalam a pumpa.
-Szia kati,Edit megkostolhatom a koktelod?-kerdeztem ravasz mosolyal a hugomtol
-Peersze,ihatod nyugodtan  ,elem akarta tolni de nem ert el addig a keze en meg "veletlenul" katira ontottem amire Fero ugy beporgott mint az oran a mutato.
-Aliz miert ontotted le katit?-kerdezte Csapi is
-Veletlen volt,sajnlom kati-vagtam angyali arcot- holnap elmegyunk vasarolni?-kerdeztem tole
-Persze.-mondta es vigyorogva nezte a kozeledo Mikit

Miki szemszoge:
Miutan Mimi elmondta hogy ittvannak a tobbiek is ugy dontottem hogy odamegyek nehogy rosszat gondoljanak amiert Mimivel eltuntem.
-Sziasztok -koszontem a tobbieknek de a feszultseg szinte tapinthato volt a levegoben,es meghozza kati is folyton engem nezett.
-szia Mikiiii- jott oda hozzam Veca ,ami Aliznak eggyaltalan nem tetszett.
-Helo-mondtam neki unottan
-nemjossz tancolni?-kerdezte
-boccsi most nincskedvem-mondtam melyre Aliz elmosolyodott
Nagynehezen kiszabadultam Veca karmai kozul es irtam sms-t Aliznak h jojjon ki egy kicsit mert beszelni szeretnek vele.

Aliz szemszoge:
Miki irt sms-t :" Szia!:-) gyere ki a bar ele,beszelni szeretnek veled.:)"
Nagyon megijeldtem h valyon mit akar mondani.Meg egy "veszjoslo" zene is elindult a :Don't wanna be Thorn azaz "Nem akarok osszetorni".Miutan meghallotam ezt a szamot megjobban feltem attol hogy a Miki mit is akar mondandi de vegul erot vettem magamon es elindultam kifele.
-szia !-koszont es vigyorgott mint mindig
-Szia!-koszontem  enis
-miert is szerettel volna velem beszelni?-kerdeztem
-kettonkrol van szo-mondta
-figyi nemkell semmit elmagyaraznod.megertem az csak egy kis botlas volt szamodra.megertem ha nem akarsz velem jarni.-hadartam egy 1 szusszra mikozben szegeny Mikit nem hagytam szohoz jutni
-Aliizz ,figyelj mar ram!Elmondhatom?-kerdezte
-igen,de ugyis ezt fogod mondani 100%-ek-mondtam
-honnan tudod?110%-ek hogy nem ezt fogom mondani.-mondta
-nah akkor halljam -mondtam es leultem a lepcsore
-nah szoval :en szeretlek teged es nagyon szeretnem ha jarnal velem ,de persze titokban mert ha a mentortarsaim es a versenyzok megtudjak akor nekunk vegunk.nah mitmondassz??-kerdezte
En nem valaszoltam semmit csak oda bujtam hozza es megcsokoltam,Ugy dontottunk hogy hazamegyunk ,de csak 2en .Mikor hazaertunk mar nem voltunk olyan alomosok es megtortent aminek meg kellet tortennie ......

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése