2010. november 19., péntek

A zene vonzásában3.rész

Mimi szemszoge:
A tegnapi utan Aliznak felnyilt a szeme.Miki azt a szamot adta elo, es Aliz vette az adast;).Ahogy Miki elenekelte a szamot,
Aliz bepirult.Es Miki csak ennyit mondott:
-Ez a szam valakinek szolt, es az a valaki tudja h kire ertem.-mondta Miki.
Aliz tette az artatlant mint aki semmirol sem tudna , de mikor hazajottunk elmeselt nekem mindent:
-A parkban hazuttam, tudok mindenrol, en szeretem Mikit, csak abban nem vagyok biztos h o is szeret-mondta Aliz
-Szerintem o is szeret-mondtam neki.
-Kepzeld elhivott nalluk beszelgetni!-mondta Aliz, aki kicsit elpirult.
-Mikor?-kerdeztem Aliztol
-8-orakor.-mondta Aliz
-Akkor mire varsz mar fel 8, keszulj es siess.Amig kivalasztottuk a ruhat Aliz kerdezgetett Gergorol.En elmondtam mindent,h szeretem csak azt nem tudom h o szeret- e. Pont ugyan az a helyzet mint nalluk.Aliz nagyon kicsipte magat az estere;).
-Na megyek, szia Mimi-mondta Aliz.
-Szia, es sok sikert;).-mondtam neki
Aliz elert Miklos hazaig, es csengetett.Miklos kinyitotta az ajtot, es o is nagyon ki volt csipve.
Ekozben en bementem a szobamba, es zenet hallgattam, amikor Gergo benyitott es azt mondta:
-Szia,nemjossz vacsizni,en foztem!-mondta buszke vigyoral Gergo
-Dehogyneeem,meg kell kostolnom.-mondtam, majd felpattantam az agyrol es elindultunk a konyha fele.
Nagyon jo illatok voltak,es Gergo is nagyon helyes volt.
-Nah milyen?-kerdezte izgatottan Gergo
-Nagyon finoom,ezt tenyleg te fozted??-kerdeztem
-igeen,soot meg sutit is sutotem!-mondta szeles vigyorral
-aszta Gergo ,nagyon kitettel magadert.-mondtam szeles vigyorral

Edit szemszoge:
kimendtem setalni mert nemakartam zavarni eggyik szerelmes part sem.Nagyon szoritottam Gergoeknek es Alizeknak is.Tul hangosan halgattam a zenet ugy nemhallotam mikormelem ugrott Csaba,mikor meglattam a szivbaj majdnem ramjott.
-Szia Edit,hogyhogy egyedul?-kerdezte mosolyogva Csaba
-Szia,csak setalgatok es zenet hallgatok,te miert nem vagy benn?-kerdeztem
-hat csak enis setalok,meg olyan jo ez a friss levego nem?kerdezte mosolyogva
-de igen.-mondtam enis...

Aliz szemszoge:
Mikor Miklos kinyitotta az ajtot a szivem a torkomban dobogott,szivdoglesztoen jol nezett ki.
-szia Aliz,mar vartalak,gyere be!-mondta szelesen mosolyogva a kedvenc mentorom
-szia ,oke.-mondtam majd beleptem a hazba
-Foglalj helyet,hozzak valamit inni?-kerdezte es meg mindig vigyorgott
-nemkerek kosszi-mondtam mosolyogva
-Nagyon csinos vagy,jol all neked a rozsaszin.-mondta es mosolyogni kezdett
-koszonom :-) -mondtam
-mondani szeretnek valamit.-mondta komolyan Miki
-monnd mar!-biztattam

Tomi szemszoge:

Egesz este unatkoztam.A tesom is elmendt setalni,nekem meg nemvolt kedvem utana menni.
Az MSN-en senki sem irt,ugyhogy csak unottan dudolgattam a zenet es bamultam a kepernyot  amikor ramirt Fanni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése