2010. november 22., hétfő

A zene vonzásában 5.rész

Mimi szemszoge:
Csabika mindenkeppen azt akarta h tesoja es Fanni kovetkezzenek.
-Most en valasztok szamot.-mondta Miki vigyorogva
Miki 1 olyan szamot valaszott amit soha nem hallottunk.
-Na kezdjetek mar-mondta Miki.Megszolalt a zene , es mivel nem ismertek a vetkoztetes kovetkezett, csak h most en es Aliz videoztunk.Tomi pedig azt mondta:
-Na ne mar, miert videoztok?-kerdezte
-Na most visszakapod-mondtuk egyszerre.
Fanni voros volt, latszott rajtuk h szeretik egymast, es kesobb kiderult h mar jarnak.
-Na Csapikam most te kovetkezel-mondtam neki.
-Erre kajanul vigyorgott.
-Na kivancsi vagyok h mivel rukkol elo.-mondta Fanni, aki a szamot kivalasztotta, es o is olyat valaszott amit senki se ismer.
Csabi meg a nadragot is levette, 1 szal alsonemuben volt, es egesz este ott flangalt a hazban.Otthon erezte magat.
Mikor a jatek veget ert, meg beszelgetunk 1 kicsit, aztan Fanni, Tomi es Csabi elmentek, mert varta oket Nagy Fero,Keresztes Ildiko es Geszti Peter.Mikivel meg beszelgettunk a probakrol, h mikor lesznek, meg ilyesmi.Nem is  mondtam h a Non Stop is velunk van, csak eddig nem aludtak itthon.
Beszelgetes kozben betoppantak Zsoltiek.Es egybol a szobajukba mentek, csak bekoszontek nekunk.Edit ment lefekudni.
En, Gergo,Aliz es Miki voltunk meg fenn az Aliz szobajaban.En intettem a szememmel Gergonek h menjunk ki , es o  ertette, es boldogan kijott.
Aliz szemszoge:
-Nagyon jo este volt-mondta Miki
-Igen, szerintem is-mondta-Szerinted Csaba es Edit jarnak?-kerdezte Miki.
-Nemtudom, meg nem beszeltem Edittel-mondta Aliz.
-Akkor en megyek-mondta Miki.
-Maradj meg-mondta Aliz, es Miki maradt is:P.Miklos kozelebb ult Alizhoz, aki nem is banta. Aliz azt mondta h mindent elmesel ami tortent, es velem is megigertette h enis mondjak el neki mindent.
Ekozben en bementem a szobambam elkoszontem Gergotol es megpusziltam, es o elforditotta az arcat, es  csokoloztunk.
A hideg razott , de jo ertelemben, olyan jo volt, amikor hallottuk hogy Zsolti jon ki a szobajabol, es majdnem meglatott,de Gergo behuzott a szobajaba ahol azt mondta:
-Huuu majdnem rajtakapott minket.
-De nem-mondtam neki.
-Erre o megcsokolt , en visszacsokoltam es ottmaradtamn a szobajaban , mert Zsoltika dragam a tukor elott probalt , es nem lehetett tole kimenni, mert meglatott volna.Gergovel aludtam, de nem tortent semmi olyasmi meg..Reggel amikor csendben lopoztam volna a szobamba vissza Gergo azt mondta:
-Kesobb atmegyek hozzad, es megbeszelunk mindent, jo?-mondta es megcsokolt ujra.
-Aha-mondtam neki
-Nem akarsz velem jarni?-kerdezte Gergo.
A szivem a torkomban dobogott, erre vartam mar miota csak ismerem.
-De igen-mondtam Gergonek, aki az olebe huzott.Aztan csendben at akartunk menni a szobamba,meglattam h Aliz ajtoja nyilik.
Mar nem tudtunk visszamenni, es Alizek rajta kaptak minket.
-Csak nem?-kerdezte Miki, akirol kiderult, h ittmaradt ejszakara.
-Csak nem?-kerdezte Gergo Mikitol, erre mindenki kacagni kezdett.
Aztan Aliz elmeselt mindent, es elmondta h nem tortent semmi olyan, csak itmaradt ejszakara.
Miki elkoszont Aliztol:
-Sziasztok,3-kor talalkozunk,szia Aliz.-koszont el Miki kulon Aliztol
-Szia Miki,oke-mondtuk Aliz elkiserte a kapuig.
-Jajj Zsoltiek majdnem rajta kaptak minket,de szerencsere nem.-mondtam
-igen,szerinted Miki es Aliz kozott tenyleg nemvolt semmi?-kerdezte Gergo
-100%-ek,de azert ma a csajokkal osszeulunk dumalni es megkerdezm .-mondam
-oke,jajj mar csak 2 nap es elo show!-lelkesedett be Gergo
-igeen,mar alig varom!-enis nagyon lelkes voltam
Aliz Mikit egesz a haz kapujaig kiserte.

Aliz szemszoge:
Miki megkert h kiserjem el a kapuig mert mutatni szeretne nekem valamit.
-Miki itt nincs semmi!-mondtam
-Tenyleg nincs,gyere!-mondta majd megfogta a kezem es beultetett a kocsijaba
-Miki hova megyunk?-kerdeztem
-nallam-mondta egyszeruen
-az jo,es miert?-kerdeztem
-azert mert ott lessz a meglepi.-mondta vigyorogva
-meglepii,nekem?:O:X -kerdeztem csodalkozva
-igen,nem olyan nagy szam de nah,te jutottal eszembe es...-mondta majd abbahagyta
-Miki monnd maar!-mondtam neki
-neeem mert akkor nem lesz meglepetes!-mondta vigyorogva
-latod milyen vagy?:( -vagtam be a mudurcit
-nemaar,ne durcizz!-mondta majd megsimogata a karom
-deeee,az este mit akartal mondani?-kerdeztem
-majd elmondom,de megerkeztunk.-mondta majd kiszalt es kinyitotta nekem is az ajtot
Az erkelyen egy zongora allt.
-Miki megis mire keszulsz?-kerdeztem
-Gyere -mondta majd elindultunk a zongora fele
A "When I Look At You " kottaja volt odateve.
Mikor meglattam mosolyogni kezdtem,nagyon szeretem ezt a szamot.
-Nagyon szep szam,nagyon szeretem!-mondtam Mikinek aki mar a zongora elott ult
-Tudod mivel ez az elso elo show most a mentorok kulon-kulon elofognak adni egy dalt,en pedig ezt valasztottam.-mondta Miki
-Az jo ,nagyon szep szam,nagyon kifelyezo .-mondtam
-Igen,szerintem is,minden szava a szerelrem erzeset fejti ki.-mondta Miki majd elkezdte jtszani a bevezetot.
Csillgo szemmel neztem ahogy koncentral a dalra,de latszott rajta hogy enekles kozben gondol valakire.Annyira ateltem ezt a dalt es vegre minden tisztazodott bennem: beleszerettem a mentoromba.Mikor veget ert a dal raneztem es az O szeme is ugyanigy csillogott.
-Aszta Miki ez nagyon jo volt.Szinte mar jobb mint az eredeti!-mondtam majd odault mellem
-kosszi de azert ne tulozz,tenyleg jo volt?-kerdezte
-Igen es nem tuloztam.-mondtam

Mimi szemszoge:
-A sracok most hivtak hogy nem megyunk e at.-jott be Edit
-Szerintem menjunk.Gergo neked van kedved?-keztem a baratomtol
-Persze hogy van,foleg hogyha Csabin is lessz ruha.-mondta rohogve
-igen,az tenyleg nagyon jo este volt.-mondta Edit
-A hangulat ,vagy amiatt hogy Csabi szinte meztelen volt?-kerdeztem Editet mikor Gergo ment atoltozni.
-Hat is-is,de hova lett Aliz,meg mindig Mikivel beszelgetnek?-kerdezte Edit
-Nem-leptem a ablakhoz-mar nincs itt Miki kocsija
-Akkor elment Mikinel?-kerdezte Gergo
-igen,de induljunk akkor Csabiekhoz!-mondtam
-Jo en akkor leirom hogy hol vagyunk.-mondta Gergo
Varj csengettek-mondta Edit es ajtot nyitott
Az ajotban Aliz es Edit apja allt.
-Csokolom.-koszontunk Gergovel
-Sziasztok
-Edit ,a hugod holvan?
-Elment.....setalni-vagtam ra amire Edit halas pillantassal jutalmazott
-Akor jo ,en megyek is csak beneztem ,sziasztok
-Szia apa-koszont el Edit
-csokolom-kosozntunk mi is
-Nah induljunk!-mondta Gergo
....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése