2010. november 12., péntek

A zene vonzásában1. rész

Mimi szemszoge:
Koros Mimi vagyok, 17 eves, kozepiskolaba jarok, van egy fiutesom,Erik.
Aliz szemszoge:
Nyari Aliz vagyok,21 eves, egyetemre jarok, van egy noverem, Edit.
Mimi szemszoge:
Alizzal eldontottuk h jelentkezunk az X-faktorba. Nagyon jo dontes volt, mert tovabbjutottunk mind 3 forduloban.
En Szakacs Gergovel vagyok egy csapatba , Aliz pedig testverevel Edittel, mert Malek Miklos ugy gondolta h igy jobbak
lesznek a produkciok.Malek Miklos lett a mentorunk is , en ennek nagyon orultunk mikor megtudtuk mert nagyon kedveljuk.
En Gergovel osszebaratkoztam, nagyon jo fej.A pletyka lapokban megjelent egy par dolog rolunk is, akar Mikirol es Alizrol
is , mert Aliz megolelte Miklost, amikor tovabbjutottak.Az elso elo show 2010.09.21. lesz.Mar nagyon varjuk, es nagyon
izgulunk.
En, Gergo, Aliz, es Edit elindultunk Mikloshoz probalni.Amikor odaertunk koszontunk Miklosnak:
-Szia Miki!-mondtuk egyszerre 4en.
-Sziasztok!-eloszor Mimi es Gergo fogja kezdeni a probat addig ti uljetek le.-mondta Miki
Nagyon izgultam h milyen lesz.
Egy szerelmes dalt adtunk elo Gergovel a No air- cimu szamot, es szam a vegen megfogta a kezem.olyan jo erzes volt,
azt hiszem beleszerettem.Mar eloszor is nagyon kedveltem de mostmar .... .
A vegen Miki, Aliz, Edit, szerint is nagyon jo volt .
Gratulalok nagyon jok voltatok-mondta Miki
-Most pedig Aliz es Edit gyertek ti kovetkeztek.

Aliz szemszoge:
Mikor beleptem a probaterembe a szivem a torkomban dobogott akar csak Edit noveremnek.
-Lanyok ,ti a Pussycat Dolls Hush Hush cimu szamt fogjatok eloadni.mondta Miki majd leult.
Nagyon tetszett ez a szam.Jo porgos,de nemlessz konnyu feladat eloadni,de remelem elnyeri majd a kozonseg tettszeset.
-Lanyok nagyon jok voltatok,egy-ket apro hiva van benne de azt a napokban majd korrigaljuk.-mondta Miki kedvesen mosolyogva
-Ma meg probalunk?-kerdezte Edit
-Szerintem ma mar nem.Rendezkedjetek be,majd este atnezek hozzatok.-mondta negyonknek Miki.

Gergo szemszoge:
Mig a lanyok probaltak en egyfolytaban csak Mimit nezdtem,ami egy ido utan fel is tunt Mikinek es Miminek is.Tiszta ciki volt mikor Mimi ra kerdezett hogy miert nezem,de mint mindig Miki a legjobbkor szakitott felbe minket.
-Gergo hallotatok?-kerdezte Miki
-Mit?-kerdeztem
-Holnap 3tol proba.-mondta Miki
-oke.-mondtam majd felaltunk es elintultunk a hazunk fele.

Edit szemszoge:
Mikor megerkeztunk a hazba nagyon szepne talatuk.Aliz es en ugy dontottunk hogy ket kisebb szobaban alszunk.Mimi es Gergo is kulon szobaba aludtak....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése