2010. november 22., hétfő

A zene vonzásában 8.rész

Mimi szemszoge:
Az elo show utan, megkonnyebbultunk h tovabbjutott mindenki a csapatukbol.
A buliban:
Miki es Aliz hazamentek, ezt Edit vette eszre.Csapi most nem rugott be, szokatlan is volt tole:P, de jol tette.
Jo buli volt, es meg 12ora utan Vecajek is elhuztak.Jol ereztuk magunkat, aztan hazamentunk.Csaba,Tamas,es Fanni is velunk jottek,es nalunk aludtak.Miki meg mar ottvolt.Bedoltunk az agyba , es mar aludtunk is.Reggel arra keltunk h Zsolti hangja kihallatszott a furdobol ahogy kemenyen probalta a  big max-t.Erre kijott Csapikam es ezt mondta:
-Kussoljal mar el- orditotta mergesen Csapika
-Ne szoljal bele-mondta Zsolti
-Jokor reggel itt jar a pofad-mondta Csapika
Erre Miki csak ennyit mondott:
-Csabi nem tudtad h ez 1 kulon muveszet?-modta Miki rohogve
-De, tudtam, csak ne ilyenkor jartassa a szajat, mert odamegyek-mondta Csabi
-Jovan na, amugy is 11ora van-mondta Zsolti.Erre mindenki elkeszult.Bementem zuhanyozni Csabi meg jott utanam.
-Kifele-mondtam neki
-Ooo had maraggyak-mondta bociszemekkel.Erre odajott Gergo es azt mondta:
-Huzzal kifele, mert teis kapol egyet-mondta Gergo
-Na jolvan naaaa-mondta Csapika, es kiment.
Aztan odament Alizhoz is, es azt mondta:
-Nevnapom van, nem kapok 1 puszit?-mondta Csapika
-Nincs is nevnapod-mondta neki Aliz
-Na joolvan akkor-mondta Csapika, erre Edit odament hozza es meghuzta a fulet, es a konyhaig huzta.Ott beszelgettek egyideig de nemtoom mit.Egyszer csak azt hallottuk h Tomi es Csabi egyszerre kiabaljak h :
-Kajat, kaaaajaaaaaaat!-mondtak egyszerre, erre Fanni es Edit mar csinaltak is .Reggeliztunk es aztan mentunk probalni 2kor.
A proba jol ment mindenkinek, 6oraig voltunk a studioba, aztan Tomi meghivott h most nalluk menjunk, mert mentoranak, Ildikonak
valahova elkellet menni, es Mikulasek is elhuznak valahova.8ra elkeszultunk es mentunk Csapikaekhoz.Mikor odaertunk Fanni mar ottvolt.
Miki kesobb jott. Tomi elovett 1nagy tal szalmakrumplit, es ezt mondta:
-Na lehet, enni :P.mondta Tomi
-Ezt te csinaltad-kerdezte Fanni
-Igen-mondta Tamas
-De edes-mondta Fanni, es adott 1 puszit Tominak, aki elpirult.
VIGYAZAAAAAT!!!!-mondta Csapika, es ravetette magat a szamlakrumplira.Mi meg csak rohogtuk.Megszolalt a csengo:
-Megyek kinyitom-mondta Aliz.Miki volt az es mikor bejott eszre vette Csapikat ahogy tele van a szaja, es elkezdett rohogni
-Mivan Malek?-kerdezte Csapika tele szajjal
-Semmi, csak neztel mar tukorbe?-mondta Miki rohogve
-Igen, es te?-mondta Csapikam, aki visszavagott neki
-Enis -mondta Miki
-Na jolvan ne veszekedjetek mar-mondta Edit.
En Gergo olebe ultem,Fanni pedig a Tomieba,Miki egybol megszolalt:
-A szerelmes parok-mondta vigyorogva
-Jobb lenne te nem mondanal semmit, az este utan-mondta Tomi Mikinek, aki erre lehajtotta a fejet es elpirult.
Na hagyuk ezt a pirulast, mondta Tomi es kihozott 1 jatekot, a neve Twister.
-Huuuuuuuuuu-mit lesz itt-mondta.Nem is gondoltuk volna Tomirol h ilyen kis perverz gondolatai tamadnak, de igen.
Ugy dontottunk, h az a szemely aki kezdi eltakarja a szemet, ramutat valaki,es aval kell menjen, es a tobbiek kozbe mondjak.
Csapika kezdte, aki ram mutatott.
-Muszaj?-mondtam neki, es lattam Gergon h feltekeny.
-Igen muszaj-mondta Csapika, majd odahuzott.
En voltam alul, Csabi pedig felul. Csapi elkezte mozgatni a csipojet le-fel.Es ugy neztunk ki mint aki ............. .
Erre Gergo felallt es ugy segbe rugta Csapit , aki ugy ramesett h nem kaptam levegot.
-Csabi szallj le rolam, mert kurva nehez vagy, es nem kapok levegot-mondtam Csapinak
-Erre felallt es azt mondta Gergonek:
-Haveeer, csak vicc volt.-mondta
-En nem ugy lattam-mondta Gergo.
Persze ezt kesobb megbeszeltem vele, es megint haverok voltak Csapikaval.
Miki jott, aki Alizt huzta ki.
En es Gergo kimentunk a mosdoba:
-Egyutt mentek ;)- mondta Csapi vigyorogva.
-Semmi kozod hozza-mondtam neki.Mire visszajottunk Alizt es Mikit felreertheto pozicioban talaltuk.Es Gergo ezt mondta:
-Na ez igy nagyon jo:P- mondta
-Ki talalki ki igy?-kerdezte
-Hath en-mondta Csapika
-Legalabb most nem lesz olyan nagy szaja Mikinek-mondta Gergo viccbol.
-Ugyes vaaagy-mondta Gergo, aztan jol hatba veregette Csapikat, aki csak rohogte az egeszet.Utanna Gergo kellett jojjon, aki
engem huzott. Es mi is 1 olyan pozicioba voltunk mint Mikiek. Es Miki olvasta fel h melyikre kell lepjunk, es direkt olyanokat
mondott , hogy a vegen raestem Gergore.Es akkor megcsokolt. Csapika nem latta, mert Edit az oleben ult, csak a tobbiek,akik
viszont vigyorogtak.Tomi es Fanni, Edit es Csabi is jatszottak olyat ahol Tomi Fannival, Csapi pedig Edittel volt.
Aztan keszultunk haza.Elkoszontunk, Csapika barati hatbaveregetes Gergonek, meg Mikinek is, es aztan mentunk.
De csak mi , en Gergo, Miki es Aliz, mert Edit ottmaradt Csapival.Amikor hazaertunk mi bementunk Gergo szabajaba, Mikiek pedig Aliz szobajaba.

Aliz szemszoge:

Mikor hazaertunk ugy dontottunk ,hogy Miki ittalszik nalam.Csodalkozom h a NonStop-os fiuknak meg nem tunt  fel hogy jarunk Mikivel,habar a musorban ez nem latszik es szerencsere a tobbiek sem szoljak el magukat.
-Miki ezen a heten milyen dalokat is kell eloadni?-kerdeztem
-Azthiszem film slagereket,nemtudom,miert?-kertezte mosolyogva
-Semmi ,csak kerdeztem .-mondtam mosolyogva enis
-oke,nagyon jok voltatok szombaton.-mondta Miki
-Tenyleg ?kosszi -mondtam majd adtam az arcara 1 puszit.
-igen tenyle.-mondta mosolyogva
-hat igen,innen is latszik hogy ki a mentorunk.-mondtam vigyorogva,o pedig az olebe huzott es csokoloztunk.
-Miki eresz eel.-mondtam neki boci szemekkel
-de miert?-kerdezte es lebiggyesztette az ajkat.
-azert mert le szeretnek vetkezni,es adig legyszi menny ki.-mondtam
-most ezert kell ki menjek,meg segithetek is;):P-mondta vigyorogva
-Rad is rossz hatassal van Csapii-mondtam nevetve-nah tunes kifele-legyinettem meg 1 kisparnaval.
Mig levetkeztem Miki midig kukkolt befele.
Mar epp kiabalni akartam hogy bejohet amikor SMS-t irt : "Aliz ki ne gyere!!!Ittvan Peter,Ildiko es Fero,maradj benn!Semmi hang mert VEGEM,szeretlek nemsoka jovok <3"
-Juuj -mondtam magamban.
Aztan eszembe jutott hogy szerdan Mimi szulinapja lessz.
Bulit kell szervezni!-mondtandtam magambam,Jesszusom en magamba beszelek.
Ismertettem az otletem,elosszor Csabinak irtam sms-t ,aztan meg a tobbieknek.
Aztan kimendtem halgatozni,kivancsi voltam mirol van szo mivel tobbszor hallotam hogy keresztes Ildiko tobbszor felemelte a hangjat.
Oda alltam a falhoz,most az egyszer orultem hogy vekonyak voltak a falak.

Miki szemszoge:
Mikor kileptem ott allt a 3 mentor tarsam.
-Sziasztok,mi szel hozott erre?-kerdeztem al vigyorral ,probaltam laza lenni
-Szia,igazabol azert jottunk hogy kideritsuk igazak e a pletykak-mondta Ildiko
-Milyen pletykak? :O -kerdeztem ilyedten ,szinte bele is sapadtam
-Veca es Dorka ,es mar a tobbiek 2 mentoraltja is tobbszor mondta hogy te Nyari Alizra nem csak mentoralt kent tekintessz.-mondta Peter
-Mi en? Dehogynem !Ezt meg ki mondta?-kerdeztem remulve
-Mondom hogy Veca,kati,Dorka,Nikolasz es meg szegeny Norbikam is mondta de o kielsett mert kiszavaztatok.-mondta zokogva Ildiko
-Ildiko hozok egy pohar vizet jo?-kerdeztem majd bementem a konyhaba es Irtam sms-t Aliznak h ne jojjon ki mert ittvannak a tobbiek.

Mimi szemszoge:
Gergovel aludni akartunk amikor keresztes Ildiko kiabalasat hallotuk.
-Tomi mar megint berugott?-kerdeztem
-Nem hiszem,varj kaptam 1 sms-t .-mondta Gergo
-kitol?-kerdeztem
-Aliztol,azt irja h ittvannak a mentorok ,ne menjunk ki.-mondta Gergo
Nagyon remelem hogy nem volt semmi gaz .
De akkor.......

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése