2010. november 18., csütörtök

A zene vonzásában.2rész

Mimi szemszoge:
Ahogy Miki megigerte el is jott este, megnezni hogy rendezkettunk be.Sokat hulyeskedtunk mikor szolt a csengo.
Aliz nyitotta ki az ajtot, es legnagyobb meglepetesunkre Miklos jott :P. Es hat egybol megpuszilt Alizt, mar mondtam neki hogy latszik hogy kedveli, de nem hiszi el, csak azt mondja h azert van mert o a mentora.
Ahogy belepett Miki az ajton:
-Sziasztok fiuk ,lanyok.-mondta Miki
-Szia Miki - mondtuk mi egyszerre kiveve Alizt,mivel o nyitotta ki az ajtot.
-Na hogy vagytok?-berendeztetek mindent?-kerdezte Miki
-Kosz jol, igen berendezkedtunk es szerencsere Mimi szobaja mellett vagyok.-mondta Gergo
-Csak magad helyett beszelj-mondta Edit, erre mindenki elkezdett rohogni, kiveve Gergot, aki elpirult.(oooh olyan aranyos:*)
Miki benezett mindenkinek a szobajaba, eloszor az Editebe, utanna Gergojebe, utanna az enyembe, es utoljara hagyta Alizet,sztem direkt, de Aliz nem hiszi el.
Amikor Miki bejott a szobamba , bennvoltunk mind az 5en, en,Gergo, Aliz, Edit es Miki.Miki kerdezoskodott hogy van e valami koztunk Gergovel, erre en fulig pirultam. De aztan mondtam hogy nincs.Hamar eltereltem a temat,ne h valami mast is kerdezzen.
Miki mikor lesz proba?-kerdeztem Mikitol
Holnap 3-kor-mondta Miki
Mindenkinek a szobajaban voltunk mar csak az Alizeban nem.Ahogy beleptunk a szobajaba Miki megint elkezdett kerdezoskodni csak mostmar Aliztol.En kimentem a szobabol, es Gergo jott utanam.Erre Edit is vette az adast, es o is kiment setalni.
Igy Miki es Aliz 2esben maradtak

Aliz szemszoge:

A tobiek jol itthagytak minket,olyan zavarban voltam mint egy 5 eves,foleg mikor eszembe jutott mit mondot Mimi probarol kijovet:"Tettszel neki,hiaba is probalja tagadni" .
-Nah akkor holnap 3-tol proba?-kerdeztem valamit ami az eszembe jutott mert mar a csend nagyon kinossa valt.
-igen,regisztraltal a Facebookra?-kerdezte ,latszott rajta hogy o is zavarban van
-igen,szerinted most holvannak Mimiek?-kerdeztem
-nemtudom,megkeressuk oket?-kerdezte szeles mosolyal
-igen,menjunk-alltam fel
-oke,akkor induljunk
El is indultunk.A kozeli parkbol gitarhangot es eneklest hallotunk.Egymasra mosolyogtunk Mikivel es elkeztunk rohanni a park fele.Hat igen ,a megerzeseink nem csaltak.a fuben ott ultek Mimiek,Edit,Fanni,Tomi es Csabi
-Sziasztook.-koszontunk mosolyogva majd leheveredtunk mellejuk.
-Tomi melyik szamot enekleted az elobb kerdezte Miki   
-a szam neve :"Buszke"-mondta tomi majd atadta a gitart Gergonek
-azt a szamot ismerem.-mondta mosolyogva Miki,es Gergo a kezebe nyomta a gitart hogy enekelje el
-"Csak Téged hív minden apró részem,
De elveszít
Érzem széthullok már,
De Te összerakhatnál
Mondd, miért nem figyelsz rám?

Egyszer hinnünk kéne
Azt, hogy nincs még vége
Látod, érted újra itt vagyok
Miért vagy mégis büszke,
Látod, így megy tönkre
Minden, és mégsem indulok."-csak ezt az 1 reszt enekelte el ,de ez mindent elarult.
.....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése